jeg har et problem med mit A8N-E mobo, så jeg vil skifte, men denne gang vil jeg ikke have et ASUS. jeg har set på dette MSI: http://www.edbpriser.dk/Produc... , er det ikke fint nok i forhold til?
Altså er ikke sikker, men hvis det skal overclocke ville jeg holde mig til enten dfi, asus eller MSI.. men hvis det skal være msi har jeg på fornemmelsen at det skal være K8 sli :) Det har vidst slået en rekord i oc :)
hold dig fra MSI K8N Neo4-F og MSI K8N Neo4-FI De har ikke lås på pci bus så du kan ikke overclock fra bios . Det er faktisk lidt af en brøler da der er automatisk overclocking i bios. det kan så være der kommer en bios update der fix det i fremtiden. Hvad med Abit bundkort til S939 kan de ikke bruges
Abit kort er i hvertfald heller ikke helt ringe til oc. Mit AN8sli kan køre lidt over 330mhz HTT. :p Man skal bare være opmærksom på at chipsettet bliver meget varmt..
Ellers så rend dog med et af de billige asus nf4 sli... min vens 3700+ render 2900mhz stabilt der ( 290mhz ) ved ikke om det kan mere, men det bliver ikke specielt varmt :)