Grafikkort problem?

Grafikkort d.  15. december. 2006, skrevet af CoBrA1
Vist: 267 gange.

CoBrA1

Superbruger
Tilføjet:
15-12-2006 21:50:29
Svar/Indlæg:
242/25
Hej alle

Så lige og formartede min maskine, installerede alt driveres osv. men da jeg kom til grafik driver og skulle genstarte frøs den lige efter windows logoen, og fik sort skærm....hmmm

Nu kan jeg slet ikke komme ind i windows

Forleden frøs billedet mens jeg sad og spillede, men kunne stadig snakke med en af mine venner over teamspek, derfor har jeg stor fornemmelse af at det er grafikkortet der er futtet.... ( ATI X800XT )...??

Hvad er det bedste AGP kort Pt. ???

på forhånd mange tak

Psym

Overclocker
Tilføjet:
15-12-2006 23:59:30
Svar/Indlæg:
663/58
mit agp er det bedste pt og kan oces vold meget. Men gå ind i fejlsikret tilstand og uninstall og reinstall catalys driverne.

http://www.edbpriser.dk/Produc...

CoBrA1

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2006 01:34:21
Svar/Indlæg:
242/25
Tak for svaret, det gjorde jeg, og genstartet comp. i normal tilstand fint, men efetr endnu en genstart frøs den samme sted....

Det mærkeligt er at inde i tilføj fjern programmer kan jeg stadig se Ati display driver, prøver jeg at afinstallere den kommer den med en fejl der siger .... Error Initializing... ???

Er der en måde at rede den på uden at formatere igen igen, da jeg nu er sikker på at det er der fejlen ligger....

Nå jeg tving slukker den og starter op igen kommer den henne hvor den spørge om jeg vil starte i fjl sikret tilstand eller normal, men der inde kan jeg SLET ikke bruge min usb tastatur, heldigvis havde jeg en ps2 tast. og den virkede fint nok der inde.... HJÆLP :l