Geforce 8800GTS TV-Out Problem

Grafikkort d.  15. december. 2006, skrevet af Dragoncity2002
Vist: 282 gange.

Dragoncity2002
 
Overclocker
Tilføjet:
15-12-2006 22:17:46
Svar/Indlæg:
12/1
Jeg var i dag ude og købe et CLub 3D Geforce 8800GTS.
Som jo virker meget godt og såen. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af det med TV-Out med dette kort!? Jeg gik fra et X800XL (Savner ATI-Tray Tools) Med det kort var det jo ganske simpelt. Det var bare et enkelt stik der gik fra graffikortet til mit TV og det var det.

Men med dette kort har jeg ikke fået de "normale" stik med. Men derimod et Y-Pb-Pr Cable http://www.digitalconnection.c...

Hvilket jeg ikke kender så meget til udover at der jo så står det er til HD og lignende. Så hvordan og hvorledes er det jeg lige skulle få TV-Out til at fungere på dette Nvidia kort?

Skal jeg selv ud og smide ekstra penge på nye kabler? Eller kan det kable jeg har fået med bruges? Ved at sætte stikket i en af udgangene.

Håber der er nogen som selv har sat det op med et af disse kort som kan hjælpe mig. Tak

Dragoncity2002
 
Overclocker
Tilføjet:
16-12-2006 00:17:31
Svar/Indlæg:
12/1
Hmm ser ud til at problemet er, at Club 3D simpelthen bare ikke gider / gad smide et S-Video kable med i pakken!! 8|

Så er udfordringen at finde sådan et kable, spørgsmålet er bare hvor jeg kan købe præcis det kable som mit kort skal bruge.
Har nemlig selv en million Video kabler liggende. Men ingen med korrekt pins.



Dragoncity2002
 
Overclocker
Tilføjet:
16-12-2006 01:02:27
Svar/Indlæg:
12/1
Nå øhem...

Jeg tror bare at jeg gemmer mig bag et lille træ eller noget.
For fandt ud af, at jeg bare skulle sætte mit kable ind i det som hedder Pb (Y-Pb-Pr) Og så fungere det lige som før. Sådan kan det jo gå når man lige pludselig får noget nyt eller rettere ny teknologi inden for døren. ;P

Men skal nok blive rigtig sjov når jeg får købt mig et HD-TV inden for de kommende måneder 8]

Mvh Dragoncity2002