Så gik der vist showoff i folk :D
Sidder selv på et kollegie ca. 3.5 Km fra DTU. Fra DTU og ud til mig har vi en fiber. Under DTU ligger DIXen, så jeg har ganske fin forbindelse :D
Men for at vende tilbage til #0's problem som er løst.
Hvis du havde ringet ind til supporten, var det første de havde sagt at du skulle prøve at slukke og tænde modem/router, da den altid lige efter sådan en opgradering godt kan have lidt problemer med at finde den nye hastighed.
Derudover skal man sørge for ikke at have et hav at forlængerkabler på, diverse støjende telefoner osv.
Hvis der stadig er problemer, skal man fjerne antivirus/firewall. Hvis der efter det er problemer på en hastighedstest, kan der blive tale om en linietekniker, der skal ud og måle på linien.
Så her er lidt gode råd, inden i ringer til supporten og brokker jer ;)
Jeg har selv siddet i en support, så jeg ved hvordan det foregår, og lad være med at råbe og skrige af dem, det hjælper ikke ;)