Ok mit nuværende projekt er ved at blive en realitet.
Jeg har for et par måneder siden sendt et defekt 7800 GTX ind til ombytning/reparation. I mellemtiden har jeg brugt mit gamle system.
Nu står jeg i den utroligt heldige situation at mit gamle kort er kommet retur i nye klæder! Jeps jeg har i går fået Asus 8800GTS 640 MB dumpende ind af døren.
Nu er det så jeg gerne vil fremlægge mit projekt.
Jeg har hele tiden ville opgradere til Shuttles nye SN27P2
Derfor har jeg følgende i støbe skeen:
Shuttle XPC SN27P2 Asus 8800 GTS 640 MB AMD X2 5000+ (AM2) 2 x 1GB OCZ DDR2 (OCZ2G8002GK XTC Gold) Min gamle HD: WD Raptor 74 GB + ny skærm : Acer 19" TFT AL1951DS 2ms Sølv/sort http://www.edbpriser.dk/Produc...
Skærmen er jeg en lille smule i tvivl om. Er der andre skærme i samme prisklasse/størrelse som jeg skulle kigge på?
Og til allersidst... vil PSU'en i den shuttle maskine kunne trække alt det hardware? Hvilket jo egentlig er det væsentligste spørgsmål.
#0 Som #3 siger , og især når du smidet et 8800 kort i maskinen , som suger en del "cpu kraft" , jeg ville klart gå efter et C2D setup , og så ville jeg nuppe et par Corsair Dominator stænger i stedet for
Jeg vidste egentlig godt at Intel ville være marginalt bedre men det er fuldstændigt umuligt at opdrive Shuttle SD37P2 nogle som helst steder. Hverken herhjemme eller i udlandet pt.