Hej, har endelig fået min HTPC til at tænde op via fjernbetjeningen, men har et lille problem endnu.
Det er jo ikke fedt at man kan ligge i sengen og tænde computeren, når man alligevel ikke kan komme videre pga dette logon screen kommer frem:
Nogen der ved hvordan det på en eller anden måde kan deaktiveres, så den går direkte til windows? Synes at computere med XP der ikk er opdaterede gør det af sig selv. Synesn emlig det er lidt træls :P
Problemet er dog ikke løst helt som jeg havde forventet. Der kommet stadigvæk en boks hvor man skal skrive brugernavn. Men der kan man i det mindste trykke OK på fjernbetjeningen :)
Hvis man ikke har et password sat til, og der kun er en bruger på computeren, så vil jeg da mene at den går direkte til windows, men du bruger måske et password?
Det er længe siden jeg selv har brugt det, så jeg kan ikke lige skrive hvad der skal ændres, men mine XP (Pro og MCE) maskiner starter op direkte på skrivebord.
s#8 man skal så gå ind i brugerkonti og fjerne den konto hvor billede som ligner et "snefug"(eller lign) jeg fjener den altid selv. og kan derfor ikke skrive hvad den hedder nu. men det er den konto som ike er dine egen eller gæst. håber det hjælper i fremtiden. :)