Tror i der er et stort valg af ram divider, som der ikke er på intels egne boards ? eller måske som 680I, at man kan køre unlinked ( asynkront af fsb ) ..
og endeligt
Hvad tror i prisen lander på, og hvornår kommer det til dk ( et gæt ) ? :e
jojo.. men hvad tror i prisen bliver i dk ? og hvornår tror i det kommer ? .. Jeg skulle gerne have noget at lege med i min 16 dages lange ferie .. skal først i skole igen d 8 januar :)
#7, Forhåbentlig lavere end nf680i kortene. :) BTW så har jeg ikke været i skole siden i onsdags.. :p Sidder dog og sveder over en større skriftlig opgave (jubii...)..
Et meget interessant kort dog ærgerligt mht pci-e banerne, er der nogen der kender noget til usb performance? Det var jo der den gamle southbridge fejlede!
#13 ja den er gemt væk rimelig fint i det nordvestlige hjørne hvor den hører til. :f
Det er godt gået af ATI. Det er nogle vældig talentfulde ingeniører AMD har opkøpt. Jeg ville nu ønske de ville lave nogle fede chipset til AMD også.... :00
RD600 lammetæver jo nvidia og intels chips i strømforbrug i load. 35 watt under intels, 75 watt!!!!!! under nvidias..... DET er en bedrift!
Jeg havde tænkt mig at vente på K8L men u kan det være nok. Strømbesparelsen under load tiltrækker for meget :f . Jeg napper sådan en RD600 og en Conroe engang efter nytår.
#17 Er man lidt for doven til selv at læst artiklen? :p De skriver jo netop at de alligevel have brug for lidt aktivt uvejr over nordbrokøleren.