Valg Af ram..

Diverse d.  17. december. 2006, skrevet af ocmw
Vist: 199 gange.

ocmw
 
Overclocker
Tilføjet:
17-12-2006 22:43:02
Svar/Indlæg:
19/13
ville lige høre hva der kan siget om Elixir ram. der er ikke så mange test om dem.. så ville gerne høre jeres meninger! gode/dårlige erfaringer..
?:(
på forhånd tak..

!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2006 23:25:13
Svar/Indlæg:
3944/384
De er meget ringe. Gå efter lidt dyrer value ram fra fx. corsair eller kingston. Elexir er v.i.r.k.e.l.i.g bunden!

Smid de ekstra 50kr. og køb kingston, corsair eller OZR...

Shake



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2006 23:38:30
Svar/Indlæg:
3943/44
Elixir ram er sjældent fantastiske

Jeg ville også gøre som shake siger, gå efter de lidt bedre mærker, gerne nogle af dem med livstidsgarenti (så bliver man bare aldrig i tvivl om garantien er udløbet... :00 )

Mener at kingston kører med livstidsgarenti på alt,

A-data gør, har selv lige købt et par stænger a-data vitesta på tilbud, de er stadig på edbpriser, dog steget 20 kroner.

Corsair virker, har selv en gb i min laptop, kører godt, men kan ikke huske om der er livstidsgarenti.

OCZ, G.skill, Crusial og geil der skulle kvali heller ikke fejle noget, men dem har jeg ikke selv haft nogen af.

PQI og Trancend ikke så kendte i dk, men skulle være ganske gode.



ocmw
 
Overclocker
Tilføjet:
18-12-2006 14:37:32
Svar/Indlæg:
19/13
manget tak for det!! jeg var tæt på at købe nogle.. men det gør jeg ikk alligevel!! :e



Beaviz
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2006 14:41:40
Svar/Indlæg:
3214/18
Har brugt dem i et par maskiner, der bare skulle være billige. Der har aldrig været problemer med dem, og de virker fint ved stock hastighed. Har dog hørt nogle historier om, at de clocker forfærdeligt - men man kan vist heller ikke forvente mere til den pris. ;)

Som sagt så er prisforskellen efterhånden så lille, at jeg personligt også ville vælge value-serien fra en mere kendt producent.