#18: Hvornår fremlægger du noget fakta ! De er ikke andet end gisninger og udokumentere udtalelser du kommer med, det holder altså slet ikke !
<I>Det synes jeg er reelt ud fra de skitseringer jeg har set, har i andre slet ikke set skitseringerne af g80!? </I>
Jo har du ikke set det jeg linkede til ? der er hele GPU strukturen vist og jeg kan slet ikke se hvor du vil hen og hvordan du kan sige det ikke er DX10 funktioner, så forklar hvad de er ?.
<I>Og til jer alle sammen, det er lang fra første gang gforce har sprunget over hvor gæret er lavest og lagt nogle af funktionerene i driveren, se bare 5x00 serien som er et godt eksempel.</I>
Okay ? jamen så giv et konkret eksempel og et konkret svar og ikke de overfladiske fumlende udtalelser !. FX-5xxx serien ved ALLE havde en ringe pixel shader 2.0 ydelse, hvilket gjorde at nVidia lavede driver optimeringer så det de kørte med pixel shader 1.4 udnyttelse i stedet for (se HL2). Dette var de vel vidende over og indrømmede faktisk at de stod tilbage overfor ATi.. Men det er altså tilbage i 2002, og tror du ikke tingene har rykket sig siden ?.
Yderligere din lemfældige håndtering af termerne vækker grund til spekulation og undren. Det er jo ikke GeForce "der har sprunget over hvor gærdet er lavest", nej det skulle være nVidia, da GeForce er nVidia's produkt !.
<I>Så hvorfor så meget modstand over jeg TROR de har gjordt det igen? Eller er det fordi jeg er ny i brokker jer?</I>
Nej det er ikke fordi du er ny, men det er fordi du slynger ting ud du ikke kan argumentere videre sagligt og fagligt på, samt give nogle konkrete data/fakta, eller i det mindste noget der understøtter din argumentation... det er jo ikke pseudovidenskab vi praktiserer.
<I>I må da også alle ha' prøvet at sidde ved 2 forskellige maskiner med samme framerate, og alligevel hakker den ene.</I>
Jeg har som sagt haft over 60 grafikkort imellem fingrene og med to identiske PC'er med ca. samme specs, har jeg aldrig oplevet det i 11år. For mig lyder det som et opsætningsproblem/fejl 40 el. defekt hardware.
#19: Nej det ikke fordi man forsvarer hardwaren... jeg har sq ikke noget 8800 kort, men jeg forsvarer fakta imod udokumentere postulater.
Yderligere så er det snarere reglen end undtagelsen at vi ser hardware udkomme før softwaren. Med DX9 gik der ca.6-8mdr inden vi så det første DX9 spil, men alligevel sad folk med Radeon 9500/9700Pro kort mv. Det samme var gælende med Direct X 7 i sin tid, der var faktisk kun spillet Evolva ude som mere eller mindre var en "tech-demo" til GeForce 256, men der gik stadig 5-6mdr inden vi så DX 7 spillene komme.