Conroe folk søges i Vejle området

Bundkort / CPU d.  19. december. 2006, skrevet af Amuq
Vist: 305 gange.

Amuq
 
Overclocker
Tilføjet:
19-12-2006 18:44:58
Svar/Indlæg:
55/3
Hej

Nu har jeg efterhånden haft en død computer i nogle uger, da tiden ikke har været til at kigge på den.

Problemet ligger i det, at jeg efter installation af nogle drivere i Windows skulle genstarte, hvorefter maskinen nægtede at genstarte. Jeg får bare en sort skærmen uden noget andet.

Jeg har prøvet at resette bios både på bundkortet samt pillet det lille batteri ud. Der er blevet flytet rundt på rammene og også prøvet med en enkelt blok.

Efter at have snakket med et par stykker er jeg kommet frem til, at det muligvis er bundkortet, som er defekt. Jeg er dog ikke sikker på det, da jeg ikke har mulighed for at få det testet. Alle mine kammerater har AMD, hvor de ikke kører med DDR II ram.

Derfor ville jeg lige høre, om der evt var en venlig sjæl i nærheden af Vejle, som kunne hjælpe mig med at få testet mit hardware?

/Jesper

jmose
 
Moderator
Tilføjet:
19-12-2006 21:57:24
Svar/Indlæg:
3863/538
Hvis ikke andre melder sig på banen - kan du da give mig et praj. Bor lige uden for Vejle (Brejning)

Har fx en E6300 på et Asrock DualVsta - som både tager DDR+DDRII - samt PCI-E+ AGP



Amuq
 
Overclocker
Tilføjet:
19-12-2006 22:10:51
Svar/Indlæg:
55/3
Det lyder godt ;)

Er ikke meget for at lave en RMA, når jeg ikke helt kender fejlkilden.

Lader tråden løbe indtil weekenden, da jeg alligevel ikke har tid før pga skolen.

#1 Vi kan lige aftale nærmere, hvis der ikke er andre, der melder sig.