Man tester da heller ikke harddiske i SiSoft Sandra, men med HDTach eller Diskspeed32 eller lignende realtime applikationer, som giver et BRUGBART resultat i stedet for en gennemsnitlig værdi.
GeForce 8800 er nok det tætteste du kommer på et DX10 kort lige nu, og er som R600 et native DX10 kort - altså designet til det og ikke bare gammel mælk på nye flasker.
Udelukkende vad bundkort skift steg min 3dmark med 17% og det er på grund af dårlige drivere aner jeg ikke, men kørte med de drivere jeg kunne få oppe i mit hoved? Jeg har på fornemmelsen at i stiller spørsmål ved min intelligens og min ærlighed... Gør i bare det Men hvis i mener jeg lyver, så ville det være dumt at spørge mig om noget.
Hvis din score stiger når du skifter mellem 2, i min verden, "ligesindede" (derved forstået at det ikke er et hybrid chipset eller lignende) chipsets, og din score stiger med så meget som 17% (vis det gerne med sammenlignende links - den slags skulle være en smal sag hvis du ved noget om hardware tests...), så er det HELT SIKKERT et driver eller kompatibilitetsproblem.
Er det tilfældet, så prøver man med andre drivere, BIOS settings eller BIOS opgradering til det dur.
Med andre ord: Den holder ikke helt...
Ja Socket AM2 er hurtigere end Socket 775. Og core2dou er hurtigere end Athlon cpu'en ja og hvis vi køre vista så indhenter athlon dual core core2duo så der ikke er så stor ydelsesforeskel ja.
Hvordan er en sokkel hurtigere end en anden? Snakker vi lukkemekanismen eller måske kølerskift så?
Tænker du memory controller og den slags, så kan de to ting overhovedet ikke sammenlignes, siger du jo selv. Det er to vidt forskellige opbygninger af platformen...
ALLE tests viser at AMD får kamptæv af Core teknologien - også i Vista. De 1-3% forskel der er i antallet af slag fra XP til Vista, er måleunøjagtighed og ikke en dyt andet. Læg lige mærke til at det vælter til begge sider når det varierer.
Hvem der vinder i vista aner jeg ikke, og tænker ikke så meget på det - skulle ikke undre mig core2duo gør, men ydelsen ligger mere tæt - er det vigtigt? ikke for mig Det var rart med noget exstra power i vista.
Ja det er lissom vigtigt når det er DET hele diskussionen går på. Jeg hverken ser eller mærker når jeg stiger fra 3300mb/s til de over 9400mb/s jeg kan med mine Corsair PC3200 på min Socket939 platform, eller fra 3100 til 10200 på min AM2 platform. Det giver ikke engang hak i ydelsen at skifte fra Dual til Single channel på ram - dvs flå den ene stav ud i begge tilfælde...
Jeg ser bare ikke hvor du får det fra overhovedet............ ?:(
Når jeg kritisere gforce er det udelukkende for en ustabile framerate, der af og til opstår på grund af funktioner der ligger i driveren, og som burde ha' ligget i gpu'en.
Jeg har haft samlet computere og fået forskellige testresultater i 3dmark 2005(Selvfølglig når computerne ike er ens Men til hvores overraskelse, så kan den virkelige ydelse godt være bedre, selvom 3dmark viser at den er noget dårligere Og det viste sig at det var frameratens stabilitet der var årsagen.
Jeg skiftede for nyligt fra X1900GT til et 7900GT, som gav mig en smule mere ydelse - men jeg oplever bare slet ikke det "hakkeri" du synes du oplever.
Er du i det hele taget sikker på det er en PC du har siddet og rodet med, for det virker som nogle drømme du har haft eller noget...?:( ?:( ?:( ?:( ?:(
Ups. glemte en Dfi laver kanon motherboards, det ændre nu ikke på hvis cpu'en max'er ved en fsb på 240 Derfor tænker jeg ikke så meget på hvilket mærket mit motherboard er - men hvilken ydelse det giver. Overclockningen, er NORMALT ikke et problem - Loddekolben er jo opfundet
Der er masser af ting man ikke kan lodde sig ud af. Vis os gerne dine resultater eller guides eller måske artikler / lignende for du virker jo som du ved hvad du snakker om. :00
Faktisk lavede jeg denne tråd, bare fordi jeg ville høre hvad andre amd ejere fik af resultater i vista med socket am2) hmm.. Bliver alle der har oplevelser i ikke forstår hakket på?😛 Hvis det er sandt, så forstår jeg bedre min kammerart lokkede mig til at spørge hvis i fik af resultater her, han har været med når jeg har haft samlet nogle maskiner, og har derfor oplevet nogle af de samme ting Kan ikke lade være med at tænke at i måske har hakket ham ned, så han ikke turde sige noget Hmm.. måske i skulle overveje lytte hvad andre siger og at dele jeres erfaringer med andre - og så ud fra hvad folk oplever danne jer et billede af virkeligheden, istedet for at prøve at udradere de oplysninger i ikke forstår (Håber jeg har stavet rigtigt
Måske skulle du underbygge alle dine postulater med fakta?
Du kender godt fakta, ik?