Det bunkort jeg skal have til disse RAM er enten eVGA 680i eller Asus Striker Extreme 680i
Jeg har set ud fra HWT's RAM-Teori når i tester, og i siger at man skal have en lav CAS hvis man skal spille, og De Corsair Dominator som er på 1. Link er dem med laveste CAS, de har nemlig kun en CAS på 3 hvilket er det hurtigste CAS i Corsair Dominator serien, men til gengæld er de andre ting ikke lige så gode som de Corsair Dominator Ram som findes i 2. Link, de er nemlig hurtigere i MhZ og andre ting men de er billigere end dem i 1. Link.
Så bliver jeg nemlig forvirret når jeg skal til at vælge da der er 1000kr forskel, og på dem med CAS 3 er der også FAN med.
Derfor vil jeg gerne vide:
- HVilke nogle af disse 2 Corsair Dominators er de bedste, og i så fald hvilke en ville du købe?
- Hvorfor er dem med CAS 3 så dyre når de andre er hurtigere til en billigere penge, og der en ennda FAN med til den med CAS3
- Er der andre muligheder for RAM nu eller om ikke så lang tid, der er ligeså gode som Dominator.
Jeg synes nemlig at det ligner nogle kanon fede RAM! 😀
Håber meget på at i gider at hjælpe mig med det her, og vil gerne på forhånd sige MANGE TAK!!! 😉