SLI Kabler (wga Bridges)

Grafikkort d.  22. december. 2006, skrevet af Soukz
Vist: 317 gange.

Soukz

Overclocker
Tilføjet:
22-12-2006 11:40:22
Svar/Indlæg:
97/24
Ja drenge nu vil jeg formode i kommer på arbejde, jeg arbejder tildaglig i et edbfirma kaldt jem.dk vi har også en netbutik kaldt www.edbsiden.dk - Nå nok reklame tihi :D

Vi har følgene spørgsmål og opgave til jer..

Vi mangler SLI kabler til at køre SLI kort.. Men vi har forgæves forsøgt at hente dem hjem via vores forhandlere.. dog uden held..

Og vores forhandlere ved faktisk slet ikke hvad vi snakker om. men i de fleste tilfælde kommer vi frem til at de faktisk skulle være med enten grafikkort eller bundkort.. jeg har selv for ikke så længe siden modtaget mit DS4 bundkort til privaten og modtog ikke noget ☹

Nå men findes der overhovedet nogen form for universal kabler til dette foremål ?

Og hvad gør jeg selv nu hvor jeg snart vil have mig et 7900GS mere..

Håber i vil bruge lidt tid på dette.

Ha en god jul samt godt nytår

Med Venlig Hilsen
Martin Ø. - Jem.dk

ps. Svare nok ikke før den 27dec Da jeg går til jule ferie nu.

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2006 14:21:16
Svar/Indlæg:
1776/116
Eftersom DS4 ikke understøtter SLI(officielt) medfølger der naturligvis ingen SLI bridge.

Hvis i skal have fat på nogle bridges der kan bruges på mange forskellige bundkort skal i nok have fat på en flex bridge, dvs. lavet af en blød printbane, der kan bøjes. Dette er fordi der er forskellig afstand mellem PCI-E portene på bundkortene.
Normal skal en SLi bridge følge med bundkortet, men selvsagt kun hvis bundkortet understøtter SLI.

Den kan fåes her for ~16 dollars, men så ved jeg ikke med porto.. Men det betyder vel ikke så meget hvis i køber stort ind(hvilket i burde, jeg tror der er et markede for universal SLI bridges): http://www.techonweb.com/produ...