Genskab data på en harddisk

Software d.  22. december. 2006, skrevet af SeXyCabDriVeR
Vist: 347 gange.

SeXyCabDriVeR

Superbruger
Tilføjet:
22-12-2006 21:54:51
Svar/Indlæg:
50/19
I kølvandet på en formatering (som gik RET skævt) har jeg fået en harddisk fucked up så jeg ikke længere kan læse fra den.

Det der skete var at min harddisk (en 120GB Seagate - IDE) var en "Dynamic disc" satte jeg over i en andens comp for at lave backup af den.. Den kunne ikke læse den i den nye comp og vi forsøgte at aktivere partitionen. Nu skriver den at den er Healthy, ok og alt det der, men jeg hvis jeg forsøger at browse den siger den at den skal formateres ☹ ☹

Jeg VED jeg ikke har formateret den så mine data burde jo ligger der endnu.. Er der nogen måde jeg kan få genskabt disse på ?
enten selv eller ved et firma (og i så fald hvad dette kunne koste ? :-S)...

Mvh
Jesper (En MEGET desperat mand.. :x :x )

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2006 11:20:10
Svar/Indlæg:
3640/1231
Ved et firma koster det kassen! Vi snakker minimum 1000 euro - og ja, jeg har undersøgt det :x

Men programmer som GetDataBack og lign. plejer at være RET gode til det, medmindre du har skrevet på disken igen.

Ved almindelige formateringer og slettede filer, partitioner osv. finder programmerne som regel let filerne :D

Kan ikke huske navnene på alle programmerne, men GetDataBack er vist også det mest brugte ;)

Wizard

Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2006 13:01:36
Svar/Indlæg:
845/46
GetDataBack virker kun hvis du køber det. Pris 91 Euro = ca. 677.-
Det finder godt nok alle dine filer, men du kan ikke kopiere dem i trail versionen.

Har lige prøvet det i går aftes :(

Men et lille program der hedder File Scavenger 3.0 klarede jobbet for mig, jeg har lige genskabt ca. 166GB Data her i dag ;)

Min disk gjorde præcis det samme som din efter opgradering af bundkort osv.