# Dnomi.
Nu har jeg forsøgt, at læse hvad du har skrevet i de oprettede tråde fra dig, og en ting som bliver ved med at tryne mig er de manglede beviser fra din side.
Hvis du vil diskutere eller være efter vores skribenter, vil det som minimum være et krav, at du har dit bagland i orden.
Ergo, vil jeg gerne se nogle faste beviser på dine påstande mht. X2 Vs. C2D påtalen.
Set med mine øjen - altså øjen fra en rigtig AMD-Fanboy, så antyder det som om, at du ligeledes mig er en AMD-mand, fordi AMD bare er bedst, som min mening også er.
Men i denne situation med C2D, så er AMD altså slået, ikke bare slået, men mørbanket for et godt ord.
Ang. hvorvidt CPU, RAM Freqs, HDD´s resurser er påkrævet i bencmarking, så kunne spørgsmålet ligeså godt være om det er nødvendig med en Flæskesteg og And samt sovs for at holde juleaften.
Alle andre som mener andet, må være vantro eller muslim (ikke at jeg er rasist) - for ja, det har ekstrem stor betydning for alle programmers load, stabilitet ect. ect.
Lige om 3Dmark03, 05 og 06. Selv om de er af forskellige generationer, så tester de ikke på samme måde eller har samme vægt på de forskellige dele i en computer.
Det er blandt andet en af grundene til at der testes med forskellige programmer OG spil.
Det er også noget du vil finde på andre test-sites - ikke kun danske, men også udlandske, som eks. THG og andre af samme kaliber.
Hvis du er af andet overbevisning, synes jeg, at du skal dokumentere for dine holdninger og synspunkter.
Hvis dette kniber kunne du forsøge at oprette en tråd i vores forum eller på HOL.dk, TweakUP eller Tweak.
Eks. ville jeg finde det ret intressant, hvis du diskede op med X2 Vs. C2D - hvor AMD vinder eller ligger lige med C2D påstanden.
Også din nFORCE teori om ustabillitet.
BTW; Læste i en deaktiveret tråd, at du desideret var efter en af vores skribenter, og vil gerne tilføje at det skal du ganske enkelt ikke være.
Hvis du har nogle former for manglede forståelse for dette, synes jeg lige at du igen skal stille bekendtskab med vore forumregler samt nærlæse dem 2-3 gange yderligere.