Læs hurtigt - bliver slættet;-)

Diverse d.  25. december. 2006, skrevet af Dnomi
Vist: 181 gange.

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 00:08:48
Svar/Indlæg:
1190/28
DTU_XaVier efter du har sagt mange gange at jeg skal bevise min påstand🙂 - Jeg har sagt som tingene hænger sammen, der er ikke mere at bevise. Jeg kan ikke gi' jer mere bevis, uden i selv prøver det. Det at teste det i virkeligheden er beviset - nogle tal kan ikke vise det🙂 Så det glæder mig at skrive følgende... og Toke😀

Du er en skribent, og du ved ikke noget så simpelt? Læs på andre forums, det her er forgiftet med jeres egne meninger som i holder fast på om i har ret eller ej - Hvad er det for en skribent der ikke engang tjekker om det der bliver sagt rent faktisk har noget sandhed i sig. Hvordan vil i ha' jeg skal tage sådan en slags mennesker seriøst?

De ting jeg siger her om nforce chipsettet, er en simpel ting som jeg har testet sammen med to andre fra datafagtekniker uddannelsen. Hvordan kan i være så dumme - Jeg fatter det ikke🙂 Desuden er det et velkendt fenomen i kan læse om på andre forums..

Jeg spurte tidligere om noget så simpelt, som hvordan jeg hæver vcore 50mv på samtlige spændinger - ved hjælp af L6714 en standart chip som alle kender, men ingen svarede! Kan laves på mange måder lige fra cutte vid ben og selv lave en lille styring. en anden måde er at hæve ground de 50mv på chippen. Jaja tro i bare jeg har fået det at vide et andet sted🙂 Kan jeg ikke bevise*LOL*....

Og lad være med at sige i skulle se om jeg selv kunne finde ud af det, eller i ikke gad svare mig fordi i ikke kan li' mig - Det er fordi i er for dumme til at kunne finde ud af det🙂 I har nogle virkeligt seriøse mennesker der kan finde ud af at lave en god og flot hjemmeside, men i ødeligger den med amatøre som ikke ved noget om hardware.

Så fik jeg vist sagt min mening🙂 Dejligt man ikke behøver at være opdragen når man forlader et forum🙂

Jeg sagde til 3 jeg kender fra forumet, at det ikke var et sted at være - Hold jer til de engelske forums, de er noget mere seriøse🙂 Og det var rart at kunne sige med en god samvittighed🙂

Nå nu vil jeg ubekømret surfe vidre på nettet og læse/skrive i engelske forums som altid, uden at skulle tænke på hvordan jeg beviser det jeg kan se og mærke på mine computere - men som ikke findes på tal🙂

Spøgst hvis tal er så vigtige, så ville athlon x2 være næsten lige så hurtigt som core2duo - Men der synes toke ikke at talene gælder🙂)) Ellers er det endlig gået op for ham at der er et sted hvor men ikke kan vise tingene i tal🙂 Så mangler det bare alle de andre steder går op for ham og sikkert et par andre😉

Og til alle de 'uskyldige' - Ønsker jer en almindelig god jul og et godt nytår😉 Tjek forums i udlandet, de er ikke så slemme enda🙂

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 00:11:10
Svar/Indlæg:
6899/119
så gå dog din vej når vi er så dumme!!

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 00:15:05
Svar/Indlæg:
4310/364
Ja syns os det er fint du forlader forumet hvis du ikk kan li lugten i bageriet. Der er os andet i livet en HW ;)

Men god jul da og godt nytår :i