Admin

Diverse d.  25. december. 2006, skrevet af Dnomi
Vist: 700 gange.

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 08:00:05
Svar/Indlæg:
1190/28
Core2Duo er hurtigst, Men testene i Sisoftware sandra siger den kun er måske 20% hurtigere - Vi ved at det passer ikke. Det er en påstand DTU_XaVier er enig i. Men er det noget andet end lige det, så hvis det ikke kan måles så er han uening🙂 han er ikke den eneste der ikke ved en skid om computere her i forumet - Jeg venter på min profil bliver slættet admin, der er ikke noget i ville kunne hjælpe mig med - Jo i kan hjælpe mig med at bliver irriteret hvis jeg forsøger at forklare jer noget og i bliver ved med at sige mig imod🙂

DTU_XaVier efter du har sagt mange gange at jeg skal bevise min påstand🙂 - Jeg har sagt som tingene hænger sammen, der er ikke mere at bevise. Jeg kan ikke gi' jer mere bevis, uden i selv prøver det. Det at teste det i virkeligheden er beviset - nogle tal kan ikke vise det🙂 Så det glæder mig at skrive følgende... og Toke😀

Du er en skribent, og du ved ikke noget så simpelt? Læs på andre forums, det her er forgiftet med jeres egne meninger som i holder fast på om i har ret eller ej - Hvad er det for en skribent der ikke engang tjekker om det der bliver sagt rent faktisk har noget sandhed i sig. Hvordan vil i ha' jeg skal tage sådan en slags mennesker seriøst?

De ting jeg siger her om nforce chipsettet, er en simpel ting som jeg har testet sammen med to andre fra datafagtekniker uddannelsen. Hvordan kan i være så dumme - Jeg fatter det ikke🙂 Desuden er det et velkendt fenomen i kan læse om på andre forums..

Jeg spurte tidligere om noget så simpelt, som hvordan jeg hæver vcore 50mv på samtlige spændinger - ved hjælp af L6714 en standart chip som alle kender, men ingen svarede! Kan laves på mange måder lige fra cutte vid ben og selv lave en lille styring. en anden måde er at hæve ground de 50mv på chippen. Jaja tro i bare jeg har fået det at vide et andet sted🙂 Kan jeg ikke bevise*LOL*....

Og lad være med at sige i skulle se om jeg selv kunne finde ud af det, eller i ikke gad svare mig fordi i ikke kan li' mig - Det er fordi i er for dumme til at kunne finde ud af det🙂 I har nogle virkeligt seriøse mennesker der kan finde ud af at lave en god og flot hjemmeside, men i ødeligger den med amatøre som ikke ved noget om hardware.

Så fik jeg vist sagt min mening🙂 Dejligt man ikke behøver at være opdragen når man forlader et forum🙂

Jeg sagde til 3 jeg kender fra forumet, at det ikke var et sted at være - Hold jer til de engelske forums, de er noget mere seriøse🙂 Og det var rart at kunne sige med en god samvittighed🙂

Nå nu vil jeg ubekømret surfe vidre på nettet og læse/skrive i engelske forums som altid, uden at skulle tænke på hvordan jeg beviser det jeg kan se og mærke på mine computere - men som ikke findes på tal🙂

Spøgst hvis tal er så vigtige, så ville athlon x2 være næsten lige så hurtigt som core2duo - Men der synes toke ikke at talene gælder🙂)) Ellers er det endlig gået op for ham at der er et sted hvor men ikke kan vise tingene i tal🙂 Så mangler det bare alle de andre steder går op for ham og sikkert et par andre😉

Og til alle de 'uskyldige' - Ønsker jer et godt nytår😉 Tjek forums i udlandet, de er ikke så slemme enda🙂

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 08:17:07
Svar/Indlæg:
1776/116
Jeg har intet problem med at vi er uenige(selvom jeg ikke har skrevet i nogle af dine tråde), men jeg syntes fanme du skal tage dig sammen, og lade være med at svine en af mine medskribenter(og hele siden generalt)

På mange måder er jeg enig med DTU_XaVier - Alle benchmarks holder ikke, korrekt. Men det du siger er jo at alle benchmarks er noget fis, fordi AMD er meget bedre til real-world windows brug.

Og at sige at klage over at du lavede et show-off emne, hvor ingen svarede hører da ingen steder hjemme - Jeg har ikke set dit vMod emne, men sådan som du fortæller det lavede du et indlæg, hvor du selv havde svaret i?!

Det er vigtigt at vægte hvilke benchmarks man kan bruge til noget. Der er selvfølgelig forskel på betydningen af memory bandwith på de forskellige arkitekturere, ja. Der er også forskel på hvor gode visse processere er i visse programmer, ja.

Men at sige at benchmarks(dvs. "tal" som du bare kalder dem), er ubrugelige fordi AMD scorer lavere, og du syntes de er bedre er noget fis at sige.

Og du siger vi er dumme fordi vi ikke kan forstå en teori dig og nogle datafagtekniker venner har lavet - I've got news for you - Det er udelukkende dig der har fremstammet den teori.. Alle andre der har kommenteret den har fortalt at med alle deres tests og brug gennem tiden har de aldrig oplevet den, og kan derfor ikke se sig enig med de "test" du har lavet.

Jeg vil ikke vurdere om denne tråd skal slettes, eller bans skal smides afsted - men jeg syntes fanme du skal tage dig sammen før du sviner folk til.

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 08:21:42
Svar/Indlæg:
1190/28
Tag dig sammen jeg har aldig ment eller sagt at amd er hurtigere til noget andet end ram. Så simpelt er det. Tror i alle amd folk er så usubjektive, som nogle af skribenterne er? Så tager i fejl.

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 08:22:28
Svar/Indlæg:
1190/28
Hvis du læste mine tråde ordentligt, så vil du se jeg har aldrig har sagt sådan.

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 08:45:06
Svar/Indlæg:
3162/326
Julebrandert :p

Benjaminwatson

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 08:59:18
Svar/Indlæg:
269/64
#4 helt klart....
Der er vist en der mangler at gå i seng efter dessert vinen.

#0 nu skal jeg ikke på nogen måde spille smart, og vil ikke sige dig imod eller andet.. det er mit kendskab simpelthen ikke stort nok til.

Men nogen af de folk der sidder her på dette DANSKE site, har brugt utallige år på at finde ud af ting man får af vide på diverse uddannelser ikke passer...

Real-life er det vi er her for. og det gælder som oftest for folk herinde om at presse tingene til det yderste.
Der skal vel være plads til både ris og ros omkring ens terorier ellers når man jo ikke længere.
Selvfølgelig er der folk der holder 100% på deres påstande, da det er det der virker for dem..
og så tror jeg at folk på alle sider rundt omkring danske som engelske gerne vil se nogle fakta, for at tro det..

Men som sagt, min erfaring er ikke stor nok til at jeg skal sige dig imod eller ej.

Men kan sige een ting... tal dog pænt, uanset om du forlader et forum eller ej... kender ikke din alder, men grow up.

Soldaten

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 10:14:08
Svar/Indlæg:
286/42
Hold da kæft. Troede først det var en ny tråd med ros til alle og ønsker om glædelig jul og sådan. 18 positive smileys.
Jeg tror sq der er en der forsøger at tage r.... på os.
Der er lang tid til 1. april.

Glædelig bag(h)jul :e

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 10:49:03
Svar/Indlæg:
3640/1231
Du må undskylde, men jeg finder din tråd en anelse "sær".

Du opretter simpelthen en helt ny tråd, for at skrive at du er utildfreds med at folk ikke er enige med dig, og derfor er de jo dumme? Altså sådan i grove træk...

Well, jeg har læst en af trådene, og jeg kan godt forstå at folk sætter spørgsmålstegn ved dine påstande, som du ikke kan dokumentere. Hvor mange ville tro på dig, hvis du selv havde set en Skoda køre fra en Ferrari? Det er altså ikke altid nok bare at "sige noget".

Men du må mene og tro hvad du vil, ligesom alle andre her i forummet må, også skribenterne. Hvis alle var enige, ville det da være dødkedeligt at være her :00

Hvorfor er det så vigtigt at din profil bliver slettet? ALtså vi kan da godt gøre det, men kan du ikke bare lade være med at bruge den i stedet for? Så er vi fri for at du opretter en ny engang, hvis du pludselig vil skrive noget igen ;)

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 11:01:31
Svar/Indlæg:
1190/28
Jo, men.. Hvis skribenterne skal jagte mig på falsk grundlag, så... Jeg har altid ment at core2duo er en kanon cpu.

Og hvis det ikke er ok at sige at folk skal prøve det, da test programmerne ikke vister det.. Jammen hvordan skal man så beskrive det. Svært at bevise noget der skal opleves.

Personligt håbede jeg denne tråd blev slættet hurtigere, undrede mig faktisk den ikke blev slættet med det samme når jeg var blevet tosset over en af jeres egene.

Det med profilen det er fordi, jeg ikke kan lade være med at se om folk skriver, når jeg har en profil😕 Og synes ikke jeg blev i specielt godt humør af at DTU_XaVier blev ved med at kritisere mig for noget jeg aldrig har sagt.

sko

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 11:10:07
Svar/Indlæg:
1954/464

jeg har som udgangspunkt aldrig noget imod kritik.

sålænge den er saglig og velbegrundet. Mange gange, hvis den er konstruktiv, så kan den være til gavn.

din kritik er hverken saglig eller velbegrundet, ej heller konstruktiv.

jeg har selv brugt tid på en af dine tråde, og vil nok sige, at selvom du besøger udenlandske hardware sites, så tror jeg ikke du vil se at de forlanger færre fakta end vi gør.

men du er da velkommen til at forsøge.

alt indenfor bench/computer verdenen kræver som oftest en eller anden form for dokumentation.

ellers kunne jeg jo bare påstå, at min bærbare scorer 15.250 i 3dmark 05 default.

:00

det er da sikkert ikke mange der tror på.

og de tror sikkert heller ikke på det, bare fordi jeg siger det.

derfor måtte jeg jo skulle dokumentere med et screenshot, eller noget andet dokumentation.

som udgangspunkt er et postulat ikke noget værd, uden at den bekræftes eller afkræftes.

men held og lykke i din søgen efter seriøs hardware diskussioner...

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 11:25:46
Svar/Indlæg:
1190/28
Nej sko, men hvad hvis en siger du siger noget som du aldrig har sagt - Hvor fedt er det?

Ting nr. 2 der ikke er så rart - Hvis jeg siger der er noget jeg ikke kan bevise, som han bliver nød til at prøve selv. Fordi testprogrammet ikke viser lag. Hvad er ide'en så med at bede mig bevise det igen? Han kan sige på hans computer er der ingen hakkeri ved 25 fps fair nok. Men det andet er ren provokasion, og han blev ved....

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 12:02:24
Svar/Indlæg:
3640/1231
Jamen vi sletter da ikke en tråd fordi en er uenig med crew, og det har vi aldrig gjort ;)

Altså jeg kan da godt slette din profil hvis du virkelig ønsker det, men det bliver på din egen opfordring.

Nu engang er det altså også sådan at man ikke altid kan blive enige, og så er det vel bare at lade det ligge. Denne tråd er ikke ligefrem at lade det ligge, men igen at starte en diskussion, som umuligt kan føre noget godt med sig :l

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 12:14:19
Svar/Indlæg:
1190/28
🙂 God vind B@NG, hvis i synes jeg har været for frem brusende, så sletter i den bare. Jeg beder ikke om det.

Indtil vidre tror jeg bare jeg læse lidt her ind imellem, og prøve at lade være med at blive misforstået hvis jeg skriver noget.

Du kan slætte den her tråd, så er du sød🙂 Pointen i at ha' den mere er væk.

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 12:23:08
Svar/Indlæg:
2786/120
#8 Jeg jager dig på ingen måde, og det at jeg er skribent skal da på ingen måde gå ind og påvirke hvorvidt jeg må tage en diskussion på det her forum...
Du har de sidste par gange vi har skrevet i dine tråde, medmindre jeg har misforstået noget, sagt at AMD's CPUer ikke var mærkbart langsommere end Intels C2D... Jeg HAR fremlagt beviser for min påstand, jvf. mit svar om C2D vs. X2 i SuperPI 1M testen, hvor C2D clock for clock er ca. 50% hurtigere...

Hvis det ikke er et legitimt grundlag for tvivl, at du gang på gang nægter at fremvise noget, der kunne minde om grundlag for dine udtalelser på et hardware-forum, der er en verden baseret på hvorvidt man fremskaffer bevis for sine resultater eller ej, så føler jeg mig i min gode ret til endnu en gang at bede om beviser... Det er ikke en personlig hetz mod dig, jeg ville gøre det samme mod enhver person der nægtede at fremskaffe beviser for, at hans opfattelse, der går fuldstændigt imod den consensus ALLE andre kan være enige i, er rigtig...

Jeg har aldrig, hverken som skribent eller bruger, ønsket at du ikke måtte være på denne side, og jeg er sikker på at vi alle er enige i det synspunkt... Jeg ønsker bare at du har et grundlag for de ting du siger...

Og lige som slutbemærkning, SiSoft Sandra kan sagtens have ret i de ~20%, dette er clock for clock i denne specefikke test...
At jeg måler en computers ydeevne udelukkende ud fra tests og resultater, er vel fuldt ud berettiget, da computere jo heldigvis er logisk opbyggede maskiner, der indbyder til at sammenligne på et ordentligt grundlag og ikke bare touchy-feely-måden med hvordan den lige føles for den enkelte bruger...
Jeg siger ikke at dette kun skal gøres i benchmarks, men også i real-life programmer som spil osv... Men det KAN måles, lige meget hvordan man ser på det... :)

MVH.
Toke :)

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 12:23:09
Svar/Indlæg:
3162/326

"Personligt håbede jeg denne tråd blev slættet hurtigere, undrede mig faktisk den ikke blev slættet med det samme...."

"Du kan slætte den her tråd, så er du sød Pointen i at ha' den mere er væk."

Helt sikkert julebrandert 🤡

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 12:25:38
Svar/Indlæg:
1190/28
*LOL*...

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
25-12-2006 15:43:46
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg gider ikke bruge tid på at skrive noget fornuftigt, når du alligevel ignorerer hvad man skriver...

Men hejhej ...(:)*1million)

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 15:46:17
Svar/Indlæg:
6899/119

Lige mine ord. :f

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 16:05:31
Svar/Indlæg:
667/20
Jeg synes det er fint med internationale brugere, se bare 12K han kører ufortrødent videre andensteds, han var sku et aktiv dengang han skrev her, jeg savner ham sku stadig.. :D

Vi andre er glad for en dansk side hvor vi kan forstå sproget, og hvor der trods alt er et højt til loftet..

season88

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 16:57:38
Svar/Indlæg:
1221/95
Konklution 1: ATI folk, nVidia folk, AMD folk, Intel folk burde alle være enige om at Core2Duo er en god CPU - Så meget lyver hverken Benchmark eller noget andet. http://www23.tomshardware.com/...

Konklution 2: Fordi folk ikke svare i et forum er ikke enstydig med at de er dumme eller hader dig/vil holde svaret for sig selv. Jeg browser forumet her "lidt mere end et par gange dagligt", og svare så godt jeg kan på det jeg ved noget om. men jeg har da virkelig ingen anelse om hvordan man hæver vcore 50mv på samtlige spændinger... Det var nok også derfor ejg ikke svarede. Samme grund har mange andre også!

Konklution 3: Ja engelske forums, der ved alle folk alt, og diskutere aldrig..?! Øhh, nej?! :x
Jeg kan ikke se hvad du vil med de engelse forums, nok er der flere af dem = Flere med viden om tingene, men det samme har vi da her. Du skulle måske bare give tråde tid, og lade være med at påstå ting som du ikke har en terori der kan understøtte. Det får du heller ikke noget ud af på Engelske forums.!

Til sidst vil jeg enlig gerne rose "vores" skribenter, admins og B@ng (husk mig d. 31.) 8) Joke tilside.
Men de gør et uroligt godt stykke arbejde her på siden, så jeg kan enlig ikke se hvad du bilder dig ind og "svine" dem til på den måde. Alle har holdninger. Dig, Mig og alle andre har hver sin, alle er på sin måde rigtige, men jeg kan ikke rigtig se hvorfor alle andres end din er forkert?

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 17:02:50
Svar/Indlæg:
10398/435
tillykke med titlen datafagtekniker.. jeg vil godt beklage at alle ikke har denne uddannelse og derfor er lidt biiip!! jeg har heller ikke uddannelsen, men undrer mig lidt over du er så biip selv at du ikke kan finde ud af at glo her, når du nu ved så meget:
http://www.st.com/stonline/pro...
5.3+. Table 7+.. glo volt og jord vid-ben hvor der står 0 i tabellen.

Næste gang er du ikke sød at tage dette over PM med den person du nu har udset dig for dit kommende biipfald. Hvad biip'er det os at dig og Toke ikke enes om cpu-hastigheder?!?! dont answer...

allan_84

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 17:14:35
Svar/Indlæg:
765/82
må da sige at jeg var glad for at du kom med nogle tips i min tråd. jeg kan godt lide forskellige indgangsvinkler og du kom med nogen jeg kunne arbejde med.

jeg har nok ikk fuldt så meget med i alle tråde her på forum, så jeg har ikke oplevet noget at kritisere over #0.

synes da det er trals hvis vi mister folk pga at vi ikke kan have en diskution kørende. men igen jeg så ikk hva der skete i tråden.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 18:11:59
Svar/Indlæg:
2872/90
#0 seriøst du må da ha et sørgelig liv siden du gider skrive alt det ævl.. Og om det er et engelsk eller et dansk forum du skriver dine påstande i så vil folk da stadig væk ha beviser..
når men synes du sgu græde lidt snot .. måske tage en lille lur så kunne det jo være du blev god igen.. Plejer at virke på min 2årige nevø-- ;)

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 19:58:36
Svar/Indlæg:
2732/41
0#

Kan du ikke lide lugten i bageriet kan du smutte,

Desuden, Bare fordi man tager Datatekniker uddannelsen betyder det ikke man aner en skid om computere,

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 20:15:18
Svar/Indlæg:
3943/44
Dnomi - Nu har jeg ikke læst hele tråden, men har læst flere af de tråde du selv snakker om.

Tror faktisk ikke du er så uenig med dem du skælder ud og sviner til...
Jeg tror bare du har lidt svært ved at få skrevet hvad du faktisk mener, og at du har lidt svært ved at forstå overdrivelser og lignede (det kan også være svært når det er skrevet)
Du bliver ved med at køre i små forskelle i hvad i skriver.

I øvrigt tror jeg der er temmeligt mange herinde der har en meget negativ holdning til datatekniker uddannelsen, jeg sætter den selv i liga med it-supporteren og den har jeg sku ikke meget godt at side om...

Jeg spurte tidligere om noget så simpelt, som hvordan jeg hæver vcore 50mv på samtlige spændinger - ved hjælp af L6714 en standart chip som alle kender, men ingen svarede! Kan laves på mange måder lige fra cutte vid ben og selv lave en lille styring. en anden måde er at hæve ground de 50mv på chippen. Jaja tro i bare jeg har fået det at vide et andet sted Kan jeg ikke bevise*LOL*....

OC og HWT er et sted for brugere af alle niveauer, desværre har det betydet at folk der kender alle komponenterne på et bundkort er rykket videre.
Beklager at vores lille forum ikke er "YBER 1337 vi ved alt om at justere på en lille chip som 99.999% af alle computere brugere ikke aner eksisterer" Sorry, skal da straks lige sætte mig ned og læse alt om alt, og fortælle det hele til alle dem der kommer forbi siden...
Bare svin en god hjemmeside til bare fordi den er gået hen og blevet et mainstream support site...

Lars

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 20:22:17
Svar/Indlæg:
1633/76
Fint, smut hvis du har lyst. Så er der mindre ævl i forum. Du kunne jo risikere at lære en ting eller to :00

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 20:37:32
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg var glad da du skrev i min tråd om at lave sin egen temp måler.. Men jeg taber simpelthen respektem for dig når du opfører dig på den måde. Du er 36 år gammel og brude tage dig sammen.
Nu vil jeg ikk svine folk da det under alt kritik. Men du er virkelig det man kalder en computer nørd. Du skriver #LOL# hver gang nogen rammer dig på et ømt sted, for at virke smart og som om det ikke røer dig.
Du er snart 40 år gammel og kan stadig ikk holde en normal tone? Måske derfor det tog så lang at blive udlært?
Og som der bliver sagt længere oppe.. bare fordi du er udlært datafagtekniker betyder det ikk at du ved en skid om computere.
Så jeg syntes du skulle skride ligesom du skrev i en tilsvarende tråd igår? Hvorfor skrider du ikk bare? Vi har alle samen hørt dig og er træt af din klynkeri.. tag dig sammen forhelvede...
Så pikkel ud med din klogskab og lad os "amatører" rode rundt herinde.. Så hvis du lige gad og pikle ud så vi kunne få renset luften.. det ville sq være super.. smut med dig.. vi er jo ligeglade..

Queenbitch

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 21:13:08
Svar/Indlæg:
110/0
/me kaster en tudekiks til Dnomi

God vind fremover, hvorend det bliver.

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 21:45:37
Svar/Indlæg:
1190/28
#27 Tudekiks?

#26 Synes ike der har været ramt et ømt sted, brokker mig når folk bliver ved med at køre i det samme, påstå at jeg har sagt athlon x2 er hurtigere end core2duo - har jeg jo aldrig gjordt og kunne jeg heller ike finde på🙂

Jeg er ikke udlært, det var bare for at sige et eller andet - Så ved folk skuda at man ved lidt om det grundliggende. Sagt med andre ord, så kan jeg kun være halvt dum😉 Nej har svært ved at holde en normal tone når folk bliver ved med at påstå ting som ikke er sandt.

#25 Jeg tror nu ike jeg ville lære meget herinde, google er nok lidt bedre hvis man skal lære noget.

#24 Ved godt jeg ikke er specielt uenige med dem, var bare noget underligt noget at fyre af at jeg skulle ha' sagt athlon x2 er hurtigere end core2duo... og et par andre småting.

#23 Jeg har ikke taget den uddannelse, lig mærke til hvor meget i selv opfinder, uden at ha' det i noget. Jeg sagde jeg udenmærket karakter på første del af uddannelsen.

#22 Kan se mange fedter for skribenterne her.

#21 🙂

#20 En til, sikke med ting i kan opdigte.

#19 Synes det er fair nok at svine folk til der bliver ved med at lyve🙂 Den kære skribent sagde mange gange at jeg havde sagt athlon x2 var hurtigere end core2duo, og det passer jo ikke. Jeg sagde ham også imod..

Sikke folk har skrevet.. Er det her den eneste aktive tråd!?

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 21:48:58
Svar/Indlæg:
6899/119

Helt konkret. HVAD er det du vil opnå ?

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 21:58:57
Svar/Indlæg:
1190/28

At folk lader være med at opdigte ting selv om hive det ned over hovedet på andre - Det er vist rimeligt præsist🙂

og nu har jeg set det hele 3 gange her inde, hvilken ret har folk til at lave deres egen historier om hvad jeg har sagt? Hvis det ikke er sandt det de siger - Der hvor jeg kommer fra ingen.

Faktisk temmeligt mange der selv finder p ånoget at snakke om her, pyt med om det er sandt - Bare i har noget at snakke om ikke?🙂 Jeg har aldrig taget hele datafagteknikker uddanelsen.

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:05:58
Svar/Indlæg:
667/20
#30 Den falder jo tilbage på en selv, du skriver vel ikk dette her indlæg for at folk skal holde deres kæft, det er jo netop for at få den debat som løber ud i sandet fordi du skriver som du gør, tekniske diskutioner har vi skam stadig mange af her på hwt.dk, og det har intet med at fedte for nogen for det er sket endog mange gange at skribenterne har fået modsvar på evt fejl..

Du har ødelagt det for dig selv såre simpelt, og du får jo aldrig et ben til jorden igen pga et simpelt indlæg som kunne ha været sparet...

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:07:44
Svar/Indlæg:
5600/32
#30, Det hele startede jo med at vi ville have beviser for dine påstande. Siden du ikke kan eller gider, kan det være svært at se om det ikke er opdigtet. :00

"At folk lader være med at opdigte ting selv om hive det ned over hovedet på andre - Det er vist rimeligt præsist"

Kunne du så ikke prøve at komme med nogle beviser, så vi kan se dine påstande ikke er opdigtede? Istedet for at du prøver at "trække dem ned over hovedet på os".

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:10:21
Svar/Indlæg:
1190/28
#20 hmm... Ja det kunne du jo ha sagt til ham, da jeg pænt prøvede at undgå at snakke mere med ham, efter som han blev ved med at påstå jeg havde sagt at Athlon x2 er hurtigst, sådan en gang fis. Har jeg aldrig sagt.

Men han er skribent, og du kender ham sikkert personligt - Derfor tænkte du, at det er ok han lyver i forumet. eller er det mig der fantasere nu?

Se det er ikke rart når folk hiver en masse ned over hovedet på en som ikke er sandt - Det var det han gjorde med mig.

Jeg tror ikke du holdte hånden over ham dengang, tror slet ikke du læste det der skete. om du så holder hånden over ham nu, det aner jeg ikke og skal ikke udtale mig om før jeg har en grund til det. Og det har jeg absolut ikke.

Huddy

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:11:12
Svar/Indlæg:
1881/217
Så stopper i alle sammen - også uden undtagelse.

Den her tråd har taget i pisse irriterende vending, og bliver derfor låst, hvis i ikke kan ignorer hinanden, eller skrive til hinanden på en voksen og fornuftig måde.

For det er vel det vi alle er herinde?!

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:16:21
Svar/Indlæg:
1190/28
#31 jeg har begge ben på jorden. Jeg skriver her for at at sætte tingene på plads, ikke fordi jeg egentigt gidder lige nu - sad midt i et udenmærket afslappende spil🙂

#32 Matt eneste påstand der ikke kan bevises er lag, lag skal mærkes og det kan i ikke forlange man beviser - hvordan vil du bevise lag? Hvis du beviser små lag for mig via et forum, så har jeg lært noget🙂

Bam4k

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:23:13
Svar/Indlæg:
685/107
Du kan sgu da ikke komme særligt langt i livet med den holdning du ligger for dagen.
Straks du møder lidt modspil så er det alle de andres skyld og hele verden er imod dig. Nej undskyld ikke hele verdenen, men bare de onde mennesker inde på hwt.dk/oc.dk.
Det eneste de laver derinde er og finde på ting og sager så de kan fylde alle de uvidende mennesker, som forvilder sig ind på sitet, med deres såkaldte sludder :00

Gider du lige hva'. Du lyder som en der ikke er kommet ud af teenagealderen.

Hold du dig hellere til dine udenlandske sider hvis dit problem er så stort, og du ikke selv gider og arbejde for at udbedre det.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:25:21
Svar/Indlæg:
4310/364
Jo huddy har du helt ret i. Vi skal alle lige stramme op (inkl migselv). Men Dnomi. Jeg syntes du skulle pakke dine ting og tøffe videre til de engelske forums. For du lærer ikke noget ved at være her. Det har du selv sagt. Men JEG lærer noget, for i modsætning til dig, er jeg ikke gud og skal faktisk have jkælp til de ting jeg ikke forstår. At du så siger at du aldrig har sagt du er udlært datafagtekniker er trals. da du også skrev det igår i en tråd som blev sletettet 5 min efter. Syntes du skulle daffe ligeså stille af. Du kan inde under dine egne settings slette din bruger. eller du kan anmode en Admin om at slette din bruger. Det syntes jeg du skal gøre. Lige meget om nogle skribenter har løjet eller ej har du håndteret tingene meget umodent.
Du flipper helt vildt og laver op til flere indlæg med "Kig inden jeg bliver slettet" og så videre. Hvor du brokker dig gang på gang, fordi du har haft en lille diskussion om en sølle ting. Du siger jo også selv at det ikke er noget stort. Hvorfor så ikk lade lorten ligge og komme videre. eller bare henvende dig til vedkommende og klare den uden at vi alle sammen skal blandes ind i det. Du skaber en trals stemning med dine "humør" tråde. Så duft af, som du jo truer med hele tiden.

Håber den var passende huddy? ellers retter jeg lige i den, (og nej jeg fedter ikke for Admins Dnomi)

Teresa

Moderator
Tilføjet:
25-12-2006 22:27:59
Svar/Indlæg:
2458/91
Det er mig der har deaktiveret.

Folk fatter åbentbart ikke hvad der bliver sagt.

Jeg syntes OGSÅ at alle har ret til at sige deres mening om hwt´s artikler, men denne tråd er gået over i "hvis du ikke er enig så skrid" -fra brugernes side, og det er ikke længere en brugbar saglig diskussion.

Jeg PM´er selvf Dnomi...

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2006 22:34:28
Svar/Indlæg:
10398/435
#33, jeg kender ham ikke personligt.. jeg har heller ikke læst de tråde i snakker om.. Men det er faktisk ret irrelevant.. Ligeledes er det irrelevant om han er bruger eller skribent.
Jeg tog parti det splitsekund jeg havde læst de første 4 linier af #0, hvor jeg kunne se at denne tråd handlede om et personligt angreb (håber ikke du føler jeg trækker noget ned over hovedet på dig, men sådan læses de 4 linier altså).
Om du eller han har ret er ligemeget og jeg skal ikke være dommer da jeg ikke aner hvilken tråd i snakker om... men jeg bryder mig ikke om du opretter en tråd som har til formål at rakke ned på en person!

Jeg siger ikke at man skal diskutere hvilken cpu er hurtigst over PM.... det ville være lidt åndet ik'?
Dermed sagt skal alle da have lov til at sige at Via Epia er hurtigst hvis det lyster dem, og andre må da også bede om beviser på samme grundlag.
Den diskussion du sparker gang i i #0 mener jeg til gengæld skal holdes til PM....