#8 Jeg jager dig på ingen måde, og det at jeg er skribent skal da på ingen måde gå ind og påvirke hvorvidt jeg må tage en diskussion på det her forum...
Du har de sidste par gange vi har skrevet i dine tråde, medmindre jeg har misforstået noget, sagt at AMD's CPUer ikke var mærkbart langsommere end Intels C2D... Jeg HAR fremlagt beviser for min påstand, jvf. mit svar om C2D vs. X2 i SuperPI 1M testen, hvor C2D clock for clock er ca. 50% hurtigere...
Hvis det ikke er et legitimt grundlag for tvivl, at du gang på gang nægter at fremvise noget, der kunne minde om grundlag for dine udtalelser på et hardware-forum, der er en verden baseret på hvorvidt man fremskaffer bevis for sine resultater eller ej, så føler jeg mig i min gode ret til endnu en gang at bede om beviser... Det er ikke en personlig hetz mod dig, jeg ville gøre det samme mod enhver person der nægtede at fremskaffe beviser for, at hans opfattelse, der går fuldstændigt imod den consensus ALLE andre kan være enige i, er rigtig...
Jeg har aldrig, hverken som skribent eller bruger, ønsket at du ikke måtte være på denne side, og jeg er sikker på at vi alle er enige i det synspunkt... Jeg ønsker bare at du har et grundlag for de ting du siger...
Og lige som slutbemærkning, SiSoft Sandra kan sagtens have ret i de ~20%, dette er clock for clock i denne specefikke test...
At jeg måler en computers ydeevne udelukkende ud fra tests og resultater, er vel fuldt ud berettiget, da computere jo heldigvis er logisk opbyggede maskiner, der indbyder til at sammenligne på et ordentligt grundlag og ikke bare touchy-feely-måden med hvordan den lige føles for den enkelte bruger...
Jeg siger ikke at dette kun skal gøres i benchmarks, men også i real-life programmer som spil osv... Men det KAN måles, lige meget hvordan man ser på det... :)
MVH.
Toke :)