Eks fra edbpriser;
"Det positive er, at lyde er utrolig go. Alt fremstår meget klart og meget fyldigt. Nu tænker jeg ikke på de dere ekstra gadgets, som den forbedrede 3d stereo gengivelse, eller 24 bit chrystalizeren. Synes ikke at de features var vildt overbevisende.
Det dårlige er så at kortet hakker og skratter i lyden når jeg vil lave noget samtidig med at jeg hører musik, også når jeg gamer. Det dur bare ikke. Det er også møg-irri at skulle switche mellem enten at høre musik, eller at game hele tiden.
Jeg har et Asus A8N32-SLI Deluxe bundkort (nforce4) og der er åbenbart temlig mange der har probs med dette motherboard og X-Fi serien. Efter at have læst utallige foraer på nettet må jeg dog konstatere at det ikke kun er dette bundkort, men at der er rigtig mange andre med samme problemer. Skratten og hakken.
Efter at have skrevet med den danske support afdeling hos creative, er den eneste løsning jeg har kunne finde simpelthen at fjerne X-Fi kortet fra min computer.... Såh, nu kører jeg med onboard lyd, og har aldrig været mere tilfreds !!! :D Det virker som det skal og så meget gamer jeg ikke at jeg har brug for den ekstra lir.
Bare ærgerligt at det har kostet mig 800,- bananer at finde ud af det, og at jeg har testet og prøvet alt mellem himmel og jord så længe at jeg ikke kan returnere kortet :( "
Lyder ikke for godt. Men jeg vil gerne høre din mening om kortet tak ;)