Problemer med sekundær skærm...

Diverse d.  28. december. 2006, skrevet af mikaelmtb
Vist: 240 gange.

mikaelmtb

Overclocker
Tilføjet:
28-12-2006 13:08:09
Svar/Indlæg:
20/10
Hejsa!

Jeg har lige prøvet at sætte min 19" bredformats fladskærm (Fujitsu Siemens, 1440x900) til min MacBook Pro 17" (1650x1050) og så køre med to skærme aktive.

Men på den eksterne skærm er der sådan nogle firkantede gule prikker (Er ikke forkølet, og har ikke nyst ud over skærmen..) jævnt fordelt over hele skærmen. Det ligner lidt hvis ens grafikkort kager i det, men selve skærmen på min MacBook Pro er der ikke noget at se på!

Dog dukkede de samme prikker op da jeg åbnede programmet med den lyskæde man kan pynte sin Mac med... Har også set problemet før i frontrow hvor jeg afspillede biograf trailere fra nettet" Men så snart jeg gik væk fra de ting var prikkerne der ikke mere...

Ellers er jeg rigtigt godt tilfreds med Mac´en, og er ikke stødt pp nogle af de andre fejl jeg har læst om herinde. (Hylelyde, larm, varme eller andet...) Den siger stort set ikke en lyd, og har opført sig eksemplarisk!!

Nogen der ved hvad de gule firkantede prikker kan skyldes?

Mvh
Mikael

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
28-12-2006 13:55:28
Svar/Indlæg:
2958/84
mon ikke det er din lyskæde :00

Nu er der 12 mdr. til at det er jul igen og så er det vel tid til gulle pletter igen, hvis du skulle komme til at savne dem :e :e :e

mikaelmtb

Overclocker
Tilføjet:
28-12-2006 14:28:49
Svar/Indlæg:
20/10
Hehe... Jeg har desværre lukket det program da de første prikker viste sig... :s

Glemte at sige at de er forbundet med dvi stik...