Hehe, så godt tråden med 100k i går på XS, og man gør sig jo nogle tanker. Nu er ekstrem køling ikke min store interesse, jeg interesserer mig primært for at få så hurtigt et 24/7 stabilt system som muligt. Det betyder ikke at jeg ikke har den største respekt og interesse for/i hvad Kingpin, FUGGER og alle de andre vold-clockere på XS går og laver, for jeg får jo en masse gratis inspiration og viden af deres arbejde og resultater.
Min QX6700 scorer faktisk lidt lavere i 01 clock for clock end min E6700, men jeg kan sætte 3dmark01 til kun at køre på 2 af de fire cores, og vælge dem således at hver core har 4 MB cache til sig selv, så stiger scoren en smule, men min E6700 kan clockes langt mere. Med lidt mere volt kunne den godt klare op til ca 4.8 Ghz i 3dmark i Mach'en (den klarer 4.6 Ghz i 3dmark @ 1.700V i BIOS), men 5.2 er LN2 territorie, temps er ikke lave nok med Mach'en.
#84 > Mach'en kan heller ikke holde temps rimeligt nede @ 4.2 Ghz med 2x Orthos i mere end ca 3-4 minutter, den stiger støt indtil cpu'en bliver så varm at den fejler, men den stiger altså ikke så hurtigt som min 965EE @ 5.5 Ghz og 1.700V gjorde det, så TDP må altså være mindre end for den.
Jeg overvejer seriøst et setup med 2x 8800GTX, men jegsynes bare ikke der er et bundkort hvor jeg lige siger DET må jeg bare ha'.... :l
Jeg venter stadigvæk i spænding på hvad der sker med de PC-8889 Corsair ram jeg bestilte hos SHG, nu er de ved at pakke dem skriver de i min kundeprofil, det har de så været ved i 4 dage nu, efter at de først var på lager, så kom i restordre til den 27. januar... så jeg kan ikke afbestille dem heller.... :00 :e