Superbruger
Tilføjet:
28-12-2006 14:03:22
Svar/Indlæg:
732/117
Hejsa Alle,
Jeg oplevede for nogle måneder siden et mærkeligt problem med min computer. Den ville ikke starte op, dvs. den kom til at skulle boote ind i windows men istedet for at komme ind til mit login billede fik jeg BSOD :x Jeg forsøgte ihærdigt at finde problemet og umiddelbart ville jeg sige bundkortet var mærkeligt (Efter jeg havde skiftet ram og grafikkort). Jeg lod min computer stå slukket i nogle måneder, hvorefter jeg tændte den igen og til min store glæde kørte den igen! :e
Desværre varede glæden ike mere end 1 måned ca. Så skete det igen - Jeg kunne ikke boote ind i windows. Nu sidder jeg så og roder med det samme problem igen. Jeg kan godt boote op hvis jeg kører i Safe Mode, men den laver fejl hvis jeg kører en System Restore. Nogle gange mener den også at der ikke er noget bootable device, hvorefter jeg genstarter computeren og så kan den godt finde min harddisk.
Jeg har ikke haft min comp. OC'et i omkring 5 måneder, da tiden ikke var til det, så den har kørt std. Ved så ikke om den har taget skade i tidernes morgen, da jeg kløede på?!
Nogen der kan komme med en forklaring på dette "fænomen" eller en løsning? Skal jeg ud og investere eller er der en fejlsøgningsprocess jeg lige skal gennemgå?
Jeg kører med Pentium D 920, Asus P5WD2 Premium, 2x512 Corsair PC5400, 1 stk. Samsung S-ATA disk. Ifølge Asus Probe og BIOS er mine spændinger på de forskellige linjer nærmest helt perfekt, så der burde ikke være noget der.
Mvh et trist fødsels- og juledagsbarn (23. December).
Morten