I praksis er de 12 volt forskellige ligesom de andre spændinger - Strømforsygningerne skal være justeret så de passer sammen, for at virke ordentligt sammen - Dermed ikke sagt det ikke virker, men sagt det ikke er en god ide' med et lille udråbstegn🙂
Personligt ville jeg ike engang prøve, fordi jeg ikke kan overskuge hvad der sker når de bliver sat sammen og ikke er tilpasset hindanden🙂
Mere tekninsk:
Strømforsygningen laver en høj frekvens, hvor den giver strøm impulser til en kondensator hver gang spændingen falder. den opnået spænding over kondensatoren kan være 12,1 volt, men målt i forehold til 220volt behøver den ikke altid ramme 100% rigtigt, sådan at i forhol til 220volt + ligger dens null måske på -130 volt og i forehold til 220volt - måske +126volt.
Den anden strømforsygning laver måske 12,4 volt og i forhol til 220volt + ligger den måske på -127 volt og i forehold til 220volt - måske +129volt.
Så når du sætter dem sammen vil det første der sker være en kortslutning på 3 volt og at den ene strømforsygning vil lave alt arbejdet da den vil forsøge at holde 12volt på 12,4 volt.
Hvis du sætter dem på forskellige computer dele hver for sig, vil balladen på de 3 volt ske i computeren, plus de 0,3 volt foreskæl.
Hvad der sker i praksis aner jeg ikke, good luck🙂