Så Devil_dk🙂 #9
Før du udtaler dig, så synes jeg selv du skulle prøve det hardware du udtaler dig om, ellers ved du jo ikke hvad du snakker om😉
Ja jeg har haft alle de diske jeg har nævn her Raptor som 36 og 74 gb. seagate 7200.10 som 2 stk 320gb og hitachi som en 250gb.
Jeg tror ikke du har haft dem alle og jeg tror ikke du aner hvad du snakker om, du siger bare folk imod for at sige dem imod.
Grunden til jeg siger det er at jeg har diskende og ved at raptoren er temmelig hurtig.
I titan quest skal jeg vente på seagate disken når jeg skal ned i en grotte, det skal jeg ikke på raptoren.
Men det er jo bare snak.. Så jeg testede diskende mod hindanden🙂 Masha(her fra forumet) testede på sin defragmenteret seagate 7200.10 og jeg på min 74gb raptor🙂
Maskinerne har en del tilfælles, begge er dual core athlon 64 x2 der køre 3ghz og 2,7 ghz. begge køre windows xp sp2.
Raptoren var under 12 sek om at kopiere en 740mb fil fra et sted på harddisken til et andet sted på disken🙂
Seagate 7200.10 var over 1min og 2 sek om at kopiere samme 740mb fil fra et sted på disken til et andet sted på disken🙂
Min hitachi har jeg solgt.