Problemer for DFI ... eller hva ?

Hyggehjørnet d.  02. januar. 2007, skrevet af Karsten-B
Vist: 471 gange.

Karsten-B

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 16:25:16
Svar/Indlæg:
1248/70
http://www.xtremesystems.org/f...

lyder ikke godt hvis en eller anden skulle overveje et RD600 board (gør jeg faktisk selv :( )

------CB

allan_84

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 16:49:44
Svar/Indlæg:
765/82
ikk forde jeg vil være trals men gider du ridse problemet op i en kort tekst, jeg gider ikk til at læse det hele igennem.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 16:53:17
Svar/Indlæg:
10398/435
hmm dfi-street forummet er lukket med denne besked:

Site will be down while format changes are taking place.
Please check back often, and we thank you for your patience!
DFI-Street Staff

http://www.dfi-street.com/foru...

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 16:59:29
Svar/Indlæg:
10398/435
tråden drejer sig om to ting..

Support-medarbejder fyringer i USA. De frygter at DFI mister forbindelsen med oc-communityet.

og

en support-medarbejder:
"thread over at DFI-Street discussing the upcoming RD600. It contains a few concerns of Happy Games".

Tråden er dog ikke at finde længere..

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 19:33:08
Svar/Indlæg:
1304/117
Angry_Games var jo en totalt idiot...

dfi-street var ikke en særlige gode forum, og har ikke noget med selve DFI at gøre i en lang tid.

Men ellers har DFI sparet mange penge på PR og Support :( Lyder som da Gainward fyrede næsten alle tech support mennesker. Vivian, en af deres bedste personale gik over til Corsair :(

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
02-01-2007 19:53:22
Svar/Indlæg:
14079/622
Det er bare sur r*v altså ..

Jeg tror at "Happy Games", som tilsyneladende arbejder som supporter på DFI-street sammen med "Rgone", prøver at få hidset en stemning op blandt brugerne, så DFI ikke fyrer folk.
Eller også har han helt opgivet håbet, og prøver at sætte andre ind i situationen han og hans kollegaer, og ikke mindst DFI er i pt.
Ligemeget hvad ser det ikke godt ud i hvert fald. Men de har da Oskar Wu, i det mindste.. endnu..

Og DFI-street er da kun nede, fordi DFI er bange for folks reaktioner - det er i hvert fald mit bud. :00

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 19:56:39
Svar/Indlæg:
1776/116
Ihh, jeg var for langsom med min anden tråd ser jeg.. Men skidt pyt, den er væk, slettet og evig forsvundet.

Inde i XS tråden er der et direkte link til tråden( http://www.dfi-street.com/foru... ), men siden er nede i øjeblikket. Jeg ved ikke om AG/HG(en og samme person?!) posten er blevet slettet.

Jeg har selv lidt svært ved at vurdere situationen, og står heldigvis ikke i en købssituation lige nu, men for de mange folk der går og venter på RD600 bundkortene er det her en træls situation.

Hvad siger i andre til det? Betyder det her at DFI skrider længere og længere væk fra entuitastmarkedet, eller har en post som ovenstående ingen betydning overhovedet? Hvis jeg skulle købe nyt bundkort ville jeg i hvert fald gen-vurdere om jeg turde købe et DFI RD600 bundkort efter sådan en post.

Karsten-B

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 20:36:30
Svar/Indlæg:
1248/70
#5 - Ved ikke om du har læst hele tråden inde på XS, men der bliver Oscar Wu også nævnt flere gange hvor det ikke altid er for det "gode", men kik evt selv.

Jeg har det nok lidt ligesom #6 lige nu (fjerner et firma sine support-medarbejdere som var ansat til at supportere OC-folket, så er det nok ikke det område (længere) som firmaet satser på eller også tror firmaet ikke længere på det marked)

Indtil videre er jeg nok ikke overbevist om at jeg IKKE skal købe et DFI RD600... endnu....

------CB

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:11:58
Svar/Indlæg:
10398/435
Angående support..
Jeg har været MEGA glad for at EVGA har supportforum. Og der er tons vis af andre som siger det samme. Faktisk havde jeg ikke forestillet mig at jeg skulle bruge "support", men ja... 8)

HG og AG er ikke samme person. Happy- og Angry-Games

TMG

Superbruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:26:50
Svar/Indlæg:
155/14
Jeg er nu ret sikker på at Happy_Games tidligere var Angry_games Og han har skiftet navn på et tidspunkt.
Jeg kan da tage fejl, men synes jeg kan huske noget om det da jeg fik mit DFI NF4 bundkort og skulle bruge hjælp til en masse.

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:36:05
Svar/Indlæg:
1304/117
HG er AG. I'll put my hand in the fire for that!