Er jeg den eneste bruger her på hwt.dk med ULI Raid som ikke kører optimalt?
Bundkortet er et Asus A8R32-MVP Deluxe, hvor mine 2x Samsung 250GB Spinpoint SP2504C S-ATA2 kører i RAID 0 efter hvad jeg har kunne læse på div. Forums er jeg ikke alene med netop dette problem.
I Eventmanager for jeg følgende fejl:
ERROR The device, \Device\Scsi\m52881, did not respond within the timeout period. Warning An error was detected on device \Device\Harddisk2\D during a paging operation.
Hvilket giver udslag i at systemet fryser fuldstændigt så det ej er muligt at bruge computeren i 5 til 10 sekunder. En anden sjov ting hvis jeg f.eks. læser et PDF dokument online og scroller op får jeg en helveds shhhh lyd ud af lydkortet (efter hvad jeg har kunne læse mig frem til på nettet skulle dette også skyldes Uli Raid controlleren.
Forum tråde jeg har kunne finde: http://www.dfi-street.com/foru... Linket er pt nede, men den fejl brugeren beskriver er præcist det samme som mit problem!
Nogen ideer udover at skifte til noget ordentligt raid gøgl? To af mine venner en med samme bundkort som mig har ikke problemer, den anden med et DFI har ej heller