#19 Du var død om du var konvertit eller jøde, de blev jo som bekendt dræbt og brændt som kættere hvis de konverterede, de skulle bedyre en troskab som ikke fandtes, og tilsidst blev det med lovens velsignelse, valgt at alle jøderne skulle ud af spanien...
Usa har altid taget det de ville og ladet befolkningerne i stikken, hvorfor der stadig er tilhængere af saddan i irak er simpelhen pga den langvarige handels embargo som jo gjorde irakerne fattigere og fattigere, og propaganda lever jo som bekendt i bedste velgående i lukkede lande, inden da havde usa jo bevæbnet saddam til tænderne, så de ikke skulle være med i en beskidt krig mod iran...
Afganistan blev jo som bekendt invaderet før den sidste krig, der tog russerne jo som bekendt over da resterne igen blev overleveret af usa, talibanerne kom senere til, men så måtte usa jo endnu engang få styr på tingene, ja det går fint i afganistan idag.... :00
Naj du.. Religion og krig følges ad, at den kristne tro ført an af usa skal være bedre end det onde islam har jeg svært ved at se, og lad mig slutte af med at jeg hverken er til den kristne og musliske trosretning, og vil ha mig frabedt at skulle vælge min fremtid udfra ord i en gammel bog..