Saddams hængning

Hyggehjørnet d.  02. januar. 2007, skrevet af !-!Shake!-!
Vist: 935 gange.

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:13:40
Svar/Indlæg:
3944/384
http://video.google.com/videos...
[Edit:JacobHL] Advarsel: Videoen viser Saddams død ved hængning. Vær opmærksom på at dette kan virke stødende [/Edit:JacobHL]

Personligt er jeg "glad" for at have set det! Så ved man med sig selv at manden er død, og der ingen fusk var indblandet.
Den lille satan!!!

Shake

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:21:51
Svar/Indlæg:
1776/116
Selv uden videoen vil jeg ikke tvivle på hans død.. Og en video i skodkvalitet ville ikke være særlig svær at forfalske hvis de endelig ville fuske med hans død, så jeg kan ikke helt se hvad man skal bruge det til.

Ud over muligheden for at glæde sig over hans død ved selvsyn selvfølgelig.

Jeg har lige smidt en lille advarsel ind under linket i din post, bare for en god ordens skyld

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:37:02
Svar/Indlæg:
3943/44
#1 Jeg ville nok have slettet den, men nu er det jo ikke mit job mere.
Men du kan da lige smide den i soap-box, da generelt jo har noget med hardware at gøre.

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:38:50
Svar/Indlæg:
3944/384
#1 Helt iorden..

#2 Forskellige folk, forskellige meninger..

Shake

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:48:36
Svar/Indlæg:
1636/115
Sys det er noget svineri de har hængt ham, selvom han måske var djævlen selv. Kunne de ik ha spærret ham inde på livstid. De burde ikke have haft lov til at hænge svinet.

vanovich

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:48:54
Svar/Indlæg:
3972/242
synes ikke selv den hører til her .

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:51:28
Svar/Indlæg:
1776/116
Så er tråden flyttet(hvis jeg ellers kan finde ud af at bruge mine moderatorevner :00)
Jeg overvejede faktisk også at slette linket, men umiddelbart er videoen så offenligt tilgængelig at der ikke vil være meget idé i det. Selv TV2(eller DR1, kan ikke huske) nyhederne har vist hvordan man finder videoen.. Så længe folk ikke begynder at lave vulgære refarater af videoen, men istedet diskuterer det etiske omkring hhv. videoen og hængningen ser jeg intet problem i tråden.

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 21:56:52
Svar/Indlæg:
6181/270
#1 video er sand for det var en af vidnerne som smuglede en kameramobil med ind :p

det er meget omtalt i nyhederne nu

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 22:02:23
Svar/Indlæg:
1776/116
Jeg betvivler skam ikke videoens ægthed på nogen måde, jeg siger bare at hvis man absolut vil tro at hængningen var fusk er videoen på ingen måde endegyldigt bevis for den sande konspirationsteoretiker.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 22:33:42
Svar/Indlæg:
3943/44
#4 det er så også 100% ulovligt i følge geneve konventionen, man må ikke udlevere fanger hvis de risikerer dødsstraf. (den er dog vist kun gældende hvis det er krigsfanger, men hvis Saddam ikke er krigsfange så ved jeg ikke hvem er)
Men igen, Saddam er jo dømt efter hans egen lovgivning.

Havde jeg været statsminister i dette land, så havde vi haft handels sanktioner mod USA. For vil da ikke handle med et land som tillader tortur, og bryder geneve konventionen. (Men det vil selvfølgelig skade os mere end det skader dem, indtil vi får resten af EU med mere med i det)

Bare lige for at notere det, så er dødstraf ikke tilladt i Irak længere, men da man jo bliver retsforfulgt efter de love som var gældende da forbrydelsen fandt sted.

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2007 22:50:03
Svar/Indlæg:
1814/48
En rigtig konspirationsteoretiker ville ønske bedre beviser for at den mand som blev fanget af Amerikanerne og dømt af Irakere rent faktisk var diktatoren Saddam. Man skal jo blot se en Mission Impossible film(med deres gummimasker) for at se hvor let det ville være at finde en anden til at spille rollen.

I mine øjne kan det nu være lige meget. Sandheden er at Saddam ikke kommer tilbage og at Irak har fået en mulighed for en bedre fremtid. Nu må vi bare håbe de tager den.

syska

Superbruger
Tilføjet:
02-01-2007 23:22:51
Svar/Indlæg:
1085/26
Ja ...

Så kan man kun grine af de folk som optog videoen og det som blev rabt og sagt mens han blev hængt ... det kommer helt sikkert til at koste en masse uskyldige irakere livet ...

Kunne de da bare have holdt det for lukkede døre ... men ej, verden skal vide alt uden grund ... så nogen kommer til at lide under det. Sket er sket, lad og nu se hvor lang tid der går før der kommer fred dernede ....

En ting jeg så slet ikke fatter, er hvordan det kan lade sig gøre, at de videoer er kommet ud .... de folk skulle ***censur***.

// ouT

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
03-01-2007 00:14:40
Svar/Indlæg:
14079/622
Hvor er jeg rørende enig med dig Syska..

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2007 00:40:52
Svar/Indlæg:
4263/107
Sandheden er at Saddam ikke kommer tilbage og at Irak har fået en mulighed for en bedre fremtid. Nu må vi bare håbe de tager den.

Hvad snakker du om? De har gang i en borgerkrig dernede, og kujonerne som startede det hele er begyndt at snakke om at trække sig ud, endda på et tidspunkt hvor det kunne retfærdiggøres at der blev indsat en international styrke.

syska

Superbruger
Tilføjet:
03-01-2007 01:04:49
Svar/Indlæg:
1085/26

Det er jeg da glad for at høre ... så kan vi da være enige om list i Crew 🙂

Der er hele tiden nogle abekatte dernede der får folk ud og kæmpe, og sådan vil det nok være lang tid endnu, men det går da lidt i den rigtige retning ...

// ouT

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2007 02:06:55
Svar/Indlæg:
3162/326
Sørgelige kommentarer...

Jeg syntes det er brand ærgeligt, at de mennsker der har haft en "mission" om at få gode alm. vestlige mennesker til at få et hadsk forhold til Saddam, er lykkedes i en sådan grad, at det er nødvendigt at vidrebringe dette hadske budskab, på noget så irrlevant som et hardwareforum.

Dette er ikke for at forsvare Saddam, ekstrem islamisme eller terrorgrupper som Al Queda....

- Men for at huske jer allesammen på, at alle disse ord, fejlagtigt er blevet behæftet med hinanden, i en sådan grad, at folk glemmer alt andet end hvad de ser på TV.

USA, og mange andre vestlige lande har, efter min mening, blandet sig i noget, som de ikke selv har den midste smule kontrol over. Det er klart at Saddam var en "ond" person, der udførte nogle aldeles og meget grimme folkemord, men for bare små 10 år siden, blev han støttet, både økonomisk og politisk, af bla. USA, på trods af nøje kendskab til hvad der foregik.

Jeg selv, kan personligt ikke tage USA, eller andre vestlige lande der støtter USA (her i blandt danmark) seriøst mht. indgriben af en sådan art, når man tænker på USA's tidligere indgriben i andre lande der ikke ligefrem har været "Pro America"

Ta' f.eks Operation Ajax..

"Operation Ajax.

1951:

Dr. Mohammud Mozedeq bliver demokratisk valgt som president af Iran. Mozedeq er uddannet i vestlige lande, og er udbredt "Pro American" (for america).
Samme år jager Mozedeq kommunistiske styrker ud af Iran, og gør de iranske oliefælter nationale, og bryder dermed det britiske monopol.

1953:

CIA og MI6 udfører og iscenesætter; propaganda, demonstrationer, bestikkelse, og "false flag"-operationer.
De bomber en religiøs leders hus, og dræber ham derved. De foretager nedskydninger af civile med maskingeværer. Angriber moskeer.
Herefter uddeler de flyers med teksten: "Op med Mozedeq! Op med kommunisme! Ned med Allah!".

Mozedeq's ministre bliver likvideret, og han selv fængslet resten af hans liv.

CIA opretter det hemmelige iranske politi: SAVAK, som efter Mozedeq, skjult kontrollerer landet i mere end 20 år.

CIA fandt denne operation så succesfuld, at de brugte samme metoder til at styrte diktatorer, og demokratisk valgte regeringer i hele verden.

Field commanderen på denne "Operation Ajax", er intet mindre end præsident Roosevelts eget barnebarn, Kermit Roosevelt.

Kermit Roosevelt offentliggjorde stolt før hans død i 2000, hvordan han udførte terror i Iran og gav Mosedeq skylden.

CIA har "de-classified" store dele af alt dette i 1990."

- Og jeg ved godt det er mange år siden, men hvis det er sket således før, hvorfor skulle det så ikke kunne ske igen?

Dertil kommer så alle spekulationerne om 9/11, som bestemt ikke må glemmes i denne sammenhæng.

Der er bare ALT for mange ting der ikke hænger sammen i den officielle forklaring.

Det er dog alt for meget at skrive/diskutere om i dette indlæg, men jeg vil gerne opfordre jer allesammen til at kigge lidt på denne side, hvis noget af den ovennævnte har vakt bare lidt interesse:

www.911truth.dk

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
03-01-2007 08:57:48
Svar/Indlæg:
15982/637
Synes nu at døden er for nem en udvej, et helvede på jorden ville have været bedre for Saddam.

MJENSEN

Superbruger
Tilføjet:
03-01-2007 18:33:30
Svar/Indlæg:
1233/50
ja det var han selv ude om

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2007 18:58:39
Svar/Indlæg:
3944/384
#15 Kan sagtens se hvad du mener... Jeg tror bare at selvom USA skaber KAOS nu er det bedre i det lange løb end med saddam ved magten.

Ikke dermed sagt at jeg kan li USA. Det land er og bliver fucked up.. De skaber sig og styrer resten af verden på sådan en måde det bliver stoppet på et tidspunkt. De har baser alle steder, og de flyver fange hvorhen de vil hvornår de vil. De bryder alle love, bare se guantanamo basen? De fanger har ingen rettigeheder, ifølge USA, fordi USA´s regler ikke gælder fordi basen ikke ligger i USA, og reglerne i det land hvor basen ligger ikke gælder fordi det er en amerikansk base. Dette fortsætter ikke for evigt, og det vil gå op for dem. Jeg er sikker på resten af verden snart siger stop! Også sker der voldsomme ting i det land, ja krig mod USA er slet ikke uvirkeligt!

Shake

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2007 02:57:37
Svar/Indlæg:
667/20
#19 Du var død om du var konvertit eller jøde, de blev jo som bekendt dræbt og brændt som kættere hvis de konverterede, de skulle bedyre en troskab som ikke fandtes, og tilsidst blev det med lovens velsignelse, valgt at alle jøderne skulle ud af spanien...

Usa har altid taget det de ville og ladet befolkningerne i stikken, hvorfor der stadig er tilhængere af saddan i irak er simpelhen pga den langvarige handels embargo som jo gjorde irakerne fattigere og fattigere, og propaganda lever jo som bekendt i bedste velgående i lukkede lande, inden da havde usa jo bevæbnet saddam til tænderne, så de ikke skulle være med i en beskidt krig mod iran...

Afganistan blev jo som bekendt invaderet før den sidste krig, der tog russerne jo som bekendt over da resterne igen blev overleveret af usa, talibanerne kom senere til, men så måtte usa jo endnu engang få styr på tingene, ja det går fint i afganistan idag.... :00

Naj du.. Religion og krig følges ad, at den kristne tro ført an af usa skal være bedre end det onde islam har jeg svært ved at se, og lad mig slutte af med at jeg hverken er til den kristne og musliske trosretning, og vil ha mig frabedt at skulle vælge min fremtid udfra ord i en gammel bog..