#9 Har desværre ikke læst den hele grundigt igennem, men valgte et par dele ud som jeg manglede viden på.
Fandt især sætningen "Der hvor aben ligger begravet er på 12 volt linjen" meget nyttig og sjov. Og så diverse mærker man burde/kan gå efter. Så tak for det. ;)
Derefter søgte jeg så på nogle af de PSU'er SHG har, på google.
Valget falder på Seasonic S12-600, som også er den dyreste af dem. :00
Små facts har jeg ok styr på bort set fra nyere tids PSU'er. Og så er der lige det med folks erfaringer med diverse stykker hardware. Det er ikke det jeg læser mest i. Jeg læser mest om nyt omkring CPU'er og GFX'. PSU har jeg næsten helt udelukket. Er lidt AMD/ATI fanboy så jeg læser også mere i det, end det modsatte (Intel/Nvidia).
Og tak for input mht. RAM! Det bliver nok de Corsair Twin2X Cas4 så. Vil da også lige se om jeg kan google dem lidt, for at se hvad de når op på rundt omkring. Har siddet de sidste 3 dage og kigget på hardware næsten intenst, og hvis ikke jeg fik hjælp ville jeg sidde og kigge ting efter en uge mere inden nogen endelige beslutninger ville falde! :P
Var også i tvivl om jeg skulle satse på DX10 grafikkort eller ej. Men i sidste ende skulle jeg bare have noget af det bedste, da jeg ikke vil tolerere hakkeri i mit yndlings-online-spil. Men jeg vidste ikke om det ville køre godt i netop det spil før jeg stødte på en anden spiller som ejede netop et DX10 grafikkort. :i
Og så lige noget mere angående din guide. Hvis den skulle udvides på et tidspunkt med flere ting, så mangler jeg da noget viden om fladskærme. ;)
Jeg så en side som fortalte en masse om panel-typerne. Jeg kan ikke finde den igen, eller tilsvarende. (Måske har jeg ikke søgt grundigt nok.)
#11 JA, og så ville mit nuværende primære, og kommende sekondære mangle en PSU. Så why the hell not. :e
Er jo alligevel gået grassat med at bruge penge. Det er normalt ikke min stil. :r
Har dog penge nok at tage af, men det er kun indtil jeg får større udgifter. Synes det er godt med en lille opsparing på 100k+, indtil videre. :e