Godt valg at starte med grafikkortet, da din cpu er lynhurtig i forvejen:)
Det du skal gøre er at hente coolbits her fra download sektionen på siden. Grunden jeg til jeg synes du skal bruge coolbits, er fordi det bliver interegreret i din driver menu og er meget brugervenligt.
1. Når du har downloadet det, så dobbeltklikker du på .reg keyen og siger ok til det den spørger dig om
2. Nu skal du ind i din drivermenu, hvor du skal overclocke dit grafikkort. højreklik ude på skrivebordet og vælg nvidia control panel.
3. Herinde skal du finde noget i 3D indstillinger, som hedder noget i stil med indstillinger for frekvenser, overclock eller noget andet i den dur. Grunden til jeg ikke kan udtrykke mig helt præcist her, er fordi jeg ikke bruger coolbits selv og ikke har gjort det med det nye nvidia control panel.
4. Når du så har klikket dig ind på ovenstående, kan du starte med at sige den skal finde de optimale frekvenser, så kan du jo køre en 3d mark og se hvad du synes om det og om du er tilfreds med din forbedring i scoren. Bagefter kan du så selv lege med hastighederne :)
Håber det hjalp dig i den rigtige retning.