den vil ingenting

Bundkort / CPU d.  06. januar. 2007, skrevet af Deech
Vist: 248 gange.

Deech

Overclocker
Tilføjet:
06-01-2007 22:57:04
Svar/Indlæg:
2/1
Hejsa jeg har en medion pc som er købt i aldi for lidt over 2 år siden så garantien er ude. Den vil ikke starte og det skete efter en genstart, den virker som om den starter op men alligevel ikke ikke engang skærmen bliver aktiveret er der nogle der har nogle idéer til hvordan jeg kan finde ud af hvad der er galt. Jeg skal nok svarer alle om det virkede men bær over med mig arbejder meget så der kan godt gå nogle dage imellem.

mvh Henrik

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2007 23:16:59
Svar/Indlæg:
4120/115
Prøv at resette bios'en, evt. ved at hive batteriet ud og tage alt strømmen fra den, i 30sek. og så sæt batteriet tilbage og sæt strømmen til igen.

Men det skal måske også lige tilføjes at bundkort, og især af den billige slags, de dør ret ofte, og det er nok der dit problem ligger, hvis ikke bios trikset virker...

Deech

Overclocker
Tilføjet:
06-01-2007 23:23:57
Svar/Indlæg:
2/1
det er nu ikke en af de bilige skal lige indskydes men jeg vil da prøve det med batteriet tak skriver tilbage om det virker imorgen....

voldsvalle

Superbruger
Tilføjet:
07-01-2007 09:47:42
Svar/Indlæg:
440/46
Enig i at det sagtens kan være bundkortet på nævnte beskrivelse, men mig bekendt så bruger Medion MSI og ASUS OEM bundkort i deres computere, så kvaliteten burde være i orden - rent principielt.

Der var rent tilfældigvis ikke tordenvejr på det tidspunkt, hvor du sad og genstartede????

Deech

Overclocker
Tilføjet:
07-01-2007 11:36:07
Svar/Indlæg:
2/1
nej det var ikke tordenvejr den dag så må indrømme at jeg er lidt lost med hvad det kan være men jeg kommer hjem til den idag og vil så prøve det der blev nævnt i den første beskrivelse.