#14 her er vi begyndt at sælge mere AMD, især til kontor brug, hvor der ligger en go slat penge for dem. men ved ikke om det overhoved er værd at sige sådan noget for når man læser #7 og #2 lugter det langt væk af overdrevet intel fanboy, husker dig udemærket fra tweak hvor du beskyttede Pentium D'eren, og prescott, jeg er mest for AMD men du høre ikke mig kalde conroe eller kentsfield for dårlige CPUer, jeg kalder derimod til enhver tid Pentium D og Prescott for skod CPU'er, men det er nok fordi at jeg har en erfaring med det og kan i det mindste nogenlunde argumentere for det, Grunden til jeg ikke syns man kan kalde A64 skod er måske lidt samme grund som folk heller ikke går og siger P3'eren skodede, for den kørte godt, der kom bare en CPU senere hen der var bedre, og i idle bruger A64 en del mindre strøm, hvilket gør den meget egnet til kontor brug. Den her har aldrig været ment som Core2's store konkurrent, det er jo ikke en K8L, men K8L kommer til at være baseret på samme teknologi(65nm) så den er lige om hjørnet ;).