Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2007 20:58:59
Svar/Indlæg:
3162/326
Hejsa.
Så har jeg fået en X1950XTX i maskinen, men jeg har aldrig haft et ATI kort før, så jeg har lidt problemer jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg fjernede de gamle Nvidia drivere, genstartede, slukkede, installerede det nye kort, og installerede drivers fra den medfølgende CD-ROM.
Når jeg spiller Call of Duty 2, så får jeg en meget mystisk hvid kant i bunden og venstre side ad skærmbilledet.
En anden ting jeg har lagt mærke til, er i Trackmania Nations, der "bølger" farverne lidt, dvs, billedet er først meget farveringt, og skifter så gradvist til halvejs sort/hvid frem og tilbage.
Jeg ville så installere nyeste driver, men når den .exe fil jeg har hentet fra ati.amd.com bliver dobbeltklikket, så kommer der bare et DOS-Promt vindue frem, og så sker der ellers ikke mere.
Hvis nogen kan hjælpe mig med at finde ud af, hvordan anti-alising osv, bedst kan indstilles på mit system, så hører jeg meget gerne om det. Jeg er ganske enkelt ikke van til at man skal vælge det på forhånd, FØR man spiller (eller er det mig det tager fejl?).
/Mads :D