Hvad jeg havde læst mig til så havde AMD valg at gøre det på den måde at de kun ville udgive kortet når de kunne producer nok eller havde nok på lagger. Lidt ala Nvidia gjorde og gør det nu. Fra dag et kunne man jo få fat på 8800 GTX vis man købte dem hos en Nvidia partner som midtdata nu er i DK.
Måske skulle du bruge dette billede frem for et billede af et Nvidia 8800 GTX kort når det handler om ATI kort og ikke Nvidia så meget som ATI.
Billede Lavet i 3dmax af hvordan en vr-zones bruger ser R600 i hoved på ham selv. Så det skal slet ikke regnet som R600 designet, men godt ser da ud:
Og så lidt gratis guf til folket:
Wing Commander Saga Prologue v1.0 (Gratis spil bygget på Freespace 2 engien) er udkommet for få dage siden og til dem der keder sig kan det være et lille sjovt spil at hygge sig med. Version 2 er allerede på vej og hedder "The Darkest Dawn" den skulle være ca 65% færdig den nye version.
#2 men han har vist misforstået info'en om PCB's længde. Ja , og er det kun mig der tænker , er det beregnet som hot swap ;) , mht til "håndtaget" i bagenden
Bare ærgeligt de er så længe om at lave kortet færdigt, men de har jo heller ikke mere travle end at vente på de første DX10 spil kommer på markedet. Tror at mange venter med at købe kort p.g.a. det også...