Jeg har i dag modtaget bundkort, cpu, ram, og et Grafikkort. Så det er jo meget godt. Jeg skiller min puter ad, får bundkort, ram, og cpu i. Og da jeg pakker mit grafikkort(Saphire X1950XT), så ser jeg til min store rædsel at det strømstik der skal bruges, ikke er et jeg har set før. Det ligner lidt det der skal levere strøm til bundkortet, mens der her kun er 3ledere ovenpå hinanden. Her er et pic fra producenten:
Der fulgte ikke nogen adapter med i pakken, burde der ikke? Og hvor faen får man fat på sådan en adapter?
For helvede noget møj! Nu kan jeg værsgo at sidde med en ubrugelig puter indtil jeg får fremskaffet sådan en adapter. Fandme useless det her!
Ja, skulle lige af med nogle aggresioner. Men hvad siger i andre, er det normalt der ikke følger en adapter med? Jeg har ikke kunne læse noget om noget specielt strømstik nogen steder synes jeg.
Det må være en fejl, der plejer altid at være en adapter med. Kontakt shoppen hvor du har købt kortet og forklar der mangler en 6pin PCI-E gfx adapter.
Pakken bære præg af at ha været åbnet før. Noget tyder på en har haft den sendt tilbage engang. Det gør mig ikke noget. Men når skidtet er mangelfuldt, så bliver jeg sq sur!
Der følger normalt en adapter med til det kort fra sapphire, det er bare fat i butikken og få dem til at fremtrylle et stik til dig double-time. Men fandme surt det der.