Hessi , som de andre siger , synes jeg det er virkelig cool , at du åbner dig og fortæller tingene respekt 8) .
De ting du nævner kan jeg godt genkende , indgang spillede jeg selv cs 1.5 og det tog lidt overhånd , det var på netcafe hver week og spille det over i "klubben" flere timer om dagen ,
og senere hen med HW og HWT/OC.dk , jeg måtte bare en og læse så snart jeg kunne og jeg skulle helst have læst alle nyheder artikler og tråde som jeg havde besluttet mig for at læse.
Det er nu på et niveau , der nok ikke er så meget forskel fra på det som før , men ikke på samme måde med at jeg måtte bare læse , nu kan jeg godt sige okay , jeg læser tråden i morgen , men så lige det sted jeg kommer hen kan jeg tjekke HWT/OC , og det gør jeg så selvfølgelig , ligesom mange af jer/alle , så er HW og HWT/OC en del "af" mig og min hverdag kan man sige det :i , min interrese er Hardware og en stor del bliver også brugt på HW og læsning om det og posts i tråde.
Men ja det er "andet" end HW ;) , jeg er også selv begyndt at være meget mere sammen med vennerne og veninderne , byture fester og familien, og igår var jeg nede og hente en billet til Roskilde Festival 2007 :p :).
Til sidst , jeg er igang med at vælge dele til mit kommende system , og til at starte med ville jeg bruge 20k + - , jeg ville have dual monitor q6700/6600 osv. Men jeg vente den om og tænke , hvad "har" jeg brug for , så istedet , bliver det noget ~ e6300 2 X 1 GB RAM 8800GTX "single" skærm , jeg "sparer" nogle penge , men det system jeg køber vil stadig være rimelig godt med og det vil jeg kunne udnytte og presse, det er nok et system som giver "mig" mest performance for value vs det jeg havde tænkt på før.
Så Hessi jeg kan godt følge dig på mange punkter , og det tror jeg også mange andre herinde fra kan , igen super flot gjort af dig :f