Headset med mikrofon og pc højtaler sammen me

Diverse d.  11. januar. 2007, skrevet af Thomasth
Vist: 333 gange.

Thomasth

Superbruger
Tilføjet:
11-01-2007 09:26:02
Svar/Indlæg:
86/16
Jeg har købt det her lydkort Creative - SoundBlaster X-Fi Xtreme Music.

Mit problem er hvordan kan jeg benytte mit headset med mikrofon og pc højtaler sammen med det her kort.

Da jeg brugte onboardlyd som jeg nu har deaktiveret hade jeg ingen problemer for jeg har udgange til headset lyd og mikrofon foran og bag i til mine pc højtaler.

Jeg har også prøvet at enable mit onboard lyd sammen med
SoundBlaster X-Fi kortet men det virker ikke.

Jeg kan se på Shg at man kan få denne her Produktbeskrivelse
USB Audio Adapter
Med denne lille og smarte adapter kan et headset tilsluttes til USB i stedet for igennem mini-jack stikkene. Både lyd- og mikrofonstikket tilsluttes og skal blot sættes i USB porten, hvorefter headsettet virker som normalt - vel og mærket uden driver eller anden besværlig set-up!.

Er det den eneste måde hvor jeg kan få det hele til at virke sammen ved at købe denne usb adapter ?.
Der må være andre der benytter headset med mikrofon og pc højtaler sammen, hvordan har i gjort
?:(

Kalle_GK

Overclocker
Tilføjet:
11-01-2007 11:29:09
Svar/Indlæg:
23/7
jeg har ladet være med at sætte headset til computeren men kun sat mikrofonen til computeren og jeg kører lyden bare over surround sound

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
11-01-2007 14:04:44
Svar/Indlæg:
15982/637
Det er derfor jeg altid kigger efter højttalere med et stik ud til høretelefoner. :)

Jeg har Logitech X-530 5.1 Surround sæt og jeg har mit Steelsound 5Hv2 headset tilsluttet frontudgangen på "styre højttaleren" med volume og hovedtlf. output.
Mikrofon har jeg tilsluttet direkte til mit Audigy 2ZS lydkort via et forlængerkablet til headsettet.
Det er så nemt med det :)