Boxkøleren er faktisk ganske fin til den CPU, hvis den ikke skal overclockes :)
Men ellers kan en scythe infinity vel næsten klare den passivt. I hvert fald med blæseren på meget lave omdrejninger :i
Den er heller ikke ret dyr - omkring 300kr incl fragt. Dog er den meget pladskrævende. Alternativt er der mindre kølere som Arctic Cooling Freezer7pro og Zalman cnps8000, som også yder godt ved forholdsvist lave RPM :)
Jeg vil helt klart anbefale Zalman, kanon kølere og fornuftige priser og da de ikke er helt så meget plads krævende som den #1 anbefaler, som jeg også har kun har høret god ting om, men da jeg er en zalman menneske så vil linke til de her 2 køler som jeg ville have taget:
Har selv AC freezer 7 pro. Den er støjsvag ved lave omdrejninger, så det kræver at bundkortet kan styre RPM. Er fuldt tilfreds, og så er den let at montere (IMO) og billig.
Jeg Har en Cooler Master MARS, som er meget støj svag ca.17dbA. min E6600 2,4 er OC til 2,8, Cpu er 47 grader efter 3dmark 2003-05-06. Den koster mellen 300-400kr. :i
Jeg valgte med det samme og købe en Arctic Cooling Freezer 7 Pro til min E6400, og den køler rimelig godt må jeg sige, og det er ihvertfald ikke den jeg kan høre mest i mit setup
#6 infinity er bedre når der er blæser på, men ikke når man kører passivt. Den større afstand mellem lamellerne gør at luften nemmere selv kan komme i bevægelse.