ØV ØV bruger kassen på nyt board og så sucker

Bundkort / CPU d.  12. januar. 2007, skrevet af PC-DOC
Vist: 503 gange.

PC-DOC

Superbruger
Tilføjet:
12-01-2007 21:33:08
Svar/Indlæg:
29/9
Så køber man Boardet efter mange læste test og så Skodder det så max :l
Købte EVGA 680i her i 2007 og 2gb OCZ platinium DDR2 ram så langt så godt ? og dog ram får kun 1.85 volt i auto og de står som 5-5-5-15 hvor det er 4-4-4-15 ?? og ved 1.85v der laver alle prog fejl men ved at manuelt stille den på 1.95v så duer de fint.

men mit tastatur bipper hele tiden og især under spil hvor den bare aktiverer en tilfældig tast ?:( ja så siger nogen sikkert amn bare skal skifte til nyt USB keyboard men ifølge EVGA forum så har dem med USB keyboard de samme problemer og nogle enda flere ??

Jeg kan heller ikke lukke helt ned og starte op igen der skal gå ca 5-10 min + måske en del gange tænde og slukke før den kommer ja siger man så så er det sku da strømmen der er noget galt med men men også ifølge EVGA forum er der flere der har samme prob og nogle af dem har nogle Myket store fine PSU ???

Hvordan kan sådan et board få så gode test resultater når der ikke findes nogle gode resultater på EVGA forum alle er negative responser ???? bare en lille skræk og advarsel til dem der evt. vil på samme board KIG FØRST I FORUM PÅ http://www.evga.com/community/...

Hilsen en meget skuffet EVGA kunde

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2007 22:34:24
Svar/Indlæg:
5410/123
Det var sgu da noget lort!

Tak for advarslen.

:x :x :x :x :x

Soldaten

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2007 22:48:22
Svar/Indlæg:
286/42
Prøv at rode lidt mere med spændingerne. Det er efterhånden lykkedes mig at opnå endda rigtig gode resultater med mit setup (syntes jeg da selv). Der er ekstremt mange muligheder for at tweake, så det er bare med at komme i sving.

1,85 v til ram lyder af meget lidt. Boardet har tendens til at give for lav spænding til ram, når den står på auto. Mine CellShock PC6400 får 2,2 v. Deres standard er ifølge firmaet 2,1-2,2 v. Ved auto giver boardet dem ikke mere end 1,85 v.

Giv det en chance. :e :e :e

The

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2007 23:50:37
Svar/Indlæg:
1406/100
F#¤# noget lort det har jeg da ik hørt før at der skulle være problemer med.. Godt at jeg ikke købete sådan et så :p

ASUS STYRER MAX!!! :p :p :p :p

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2007 01:26:08
Svar/Indlæg:
8555/439
hvor i landet er du fra?

allan_84

Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2007 02:43:54
Svar/Indlæg:
765/82
er det ikk forde det board har så mange instillingsmuligheder og ting og sager man kan flytte på osv. at det fucker op.

altså en fejl 40?

sådan var det med mit bundkort indtil jeg fant ud af hvordan det hele hang sammen.

vanovich

Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2007 03:29:31
Svar/Indlæg:
3972/242
det er meget forskelligt fra en bruger til en anden,mange har også fået gode resultater med det board, men hvis man ikke overvejer at kører sli ,bort man vagl en 975 chipset ,har prøvt flere af dem .badaxe som jeg kører med nu, p5w64 pro og p5w-dh , det har kørt fejlfri allesammen med remligt godt oc muglihed.eneste grund til jeg skifter til 680i er at jeg skal kører sli igen sener .det bliver så striker jeg valgt ,når den engang kommer på lager . og foresten kan alle 975 chipset også kører sli med moded driver .men ikke det ny 88oo serie.da der ikke er drivers der er moded til dem. desvære . men jeg tror du skal lige leje lidt mere med din biose instillinger ,så kommer det nok .

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2007 08:57:57
Svar/Indlæg:
830/15
Det er sku surt at bruge penge på nyt legetøj og så er det halvdefekt.
Det er det samme med mit AW9D-Max, det vil også nul og niks mens andre clocker helt toset på det.
Det er så mine ram det ikke kan lide, men har aldrig haft problemer med ram-kombatibilitet på andre boards... Selvom det kun kostede 1800kr er det stadig rigtig sure pengene at have liggende uden at kunne bruge det bare fordi abit er så sløve med deres bios'er, som måske kunne redde det :)

PC-DOC

Superbruger
Tilføjet:
13-01-2007 14:18:58
Svar/Indlæg:
29/9
i bios kan man ikke sætte noget med ps2 tastatur og det er det der er mes irreterende ved boardet :l havde lige glædet mig til at game lidt på nettet :r men man føler sig helt fjoldet når andre ser en derude stå som en spasser fordi ens keyboard kun virker en gang imellem og det er da et MAJOR problem at man ikke kan skrive ?? men jeg håber da ny bios vil lave om på det for ellers er det nice nu når cpu+ram får rigtig volt

Mit ønske valg var Asus striker men det blev jo udskudt hele tiden og hvorfor mon ???? ku det være de fejl EVGA kæmper imod de lige ville have af vejen først for man kan ikke optrive det asus i hele europa ??