Nå, men så vil jeg da lige poste en mislykket handel med selv samme bruger (den gik ikke igennem, så jeg blev ikke snydt):
"Hej Kim.
Jeg kan desværre ikke komme og hente den, da jeg bor i Århus.
Min addresse:
XXXXXX
Jeg ved ikke hvordan du havde tænkt dig handlen skulle foregå?
Det er ikke fordi jeg tror du er en fusker, men jeg kender dig jo ikke, og du har kun skrevet 2 indlæg her på siden, så jeg kan ikke engang referere til andre handler du har lavet førhen, eller vurdere din kredibilitet på nogen anden måde.
Folk er blevet snydt mange gange før, og derfor bliver man nød til at have sine forholdsregler, og igen, det er ikke fordi jeg tror du er en fusker!
Jeg vil gerne foreslå et følgende handelsforløb:
1) Du sender pakken, og søger for at få et track & trace nummer på posthuset (det skulle gerne stå på kvitteringen, hvis du sender som pakke).
2) Når du kommer hjem, sender du mig nummeret, så jeg kan se på nettet at pakken er på vej.
3) Jeg overfører halvdelen af pengene.
4) Når pakken kommer sender jeg resten af pengene.
Kunne vi blive enige om noget i den stil?
Mvh. Mads )"
<B>Hvortil jeg fik følgende svar:</B>
"nej den går altså ikke,så vild er jeg ikke med at komme af med den.hvis du ikke vil overføre pengene først og dermed vælge ikke at stole på mig,hvilket lissom er ideén med dette forum så beholder jeg den bare.NO hard feelings der ven....hilsen kim"
- Og det første jeg tænkte, var at manden var en fusker, men eftersom jeg ikke var blevet snydt, så ville jeg ikke råbe om om det.
Heldigt for mig, at jeg ikke "stolede" på ham...