Projekt Opgave: Systemudvikler.

Hyggehjørnet d.  14. januar. 2007, skrevet af Morten-[TB]-
Vist: 390 gange.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2007 15:56:47
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg skal på Mandag (I Morgen) Igang med en selvvalgt opgave omkring erhverv. Jeg har så valgt Programmør og Systemudvikler! Jeg syns det er spændende og tror det er den vej jeg vil gå!
Jeg skal derfor lave en 10 siders opgave om det.
Men jeg kan ikk finde noget materiale omkring det? Jeg har fundet selve udannelsen og sådan inde på www.ug.dk Men jeg skal skrive så meget mere end bare udannelsen!
Jeg skal bruge noget om en undergruppe hvilket kan være hva som helst! er der nogen der kan komme med noget indput af en art da jeg er på bar bund! Jeg vil gerne holde mit snit så jeg ska have en 9-10 stykker for dne her opgave :(

Er der eventuelt nogen der kan finde på et under emne?

Håber virkelig i lige vil hjælpe en fortabt folkeskole elev!

Jeg spørger kun her fordi jeg ikk ser anden udvej!
Så dumme kommentarer vil jeg gerne bede undladt da jeg ikk magter det lige nu!

På forhånd tak!

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2007 17:10:14
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg har virkelig brug for hjælpen! så hvis der er nogen der kan komme med hvilket som helst input ville det være uvuderligt!

bechmann

Superbruger
Tilføjet:
14-01-2007 17:25:22
Svar/Indlæg:
631/84
jeg tror du skal tage kontakt til den skole der udanner programmører og systemudviklere ;)

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2007 22:25:03
Svar/Indlæg:
830/15
Kontakt skoler der uddanner sådanne og få alt det info de har om uddannelsen/uddannelserne.

Kontakt også firmaer der bruger dem og se om du kan få en aftale i hus mht. interviews af nogle der arbejder med område du skriver om, evt. også deres forestående så du kan finde ud af hvad de kikker efter når de ansætter en inden for det område.

Fiks også en der er under uddannelse og som evt. har været/er i praktik hvis det indgår i uddannelserne du skriver om.

- Skriv opgaven ud fra det det var ca. hvad jeg gjorde da jeg skrev selvvalgt haløj i 10. klasse og samlede et 11 tal op for "skidtet", brug forslagende hvis de behager :)