Flytning af musik licens?

Media Center d.  14. januar. 2007, skrevet af Hamstren
Vist: 446 gange.

Hamstren

Overclocker
Tilføjet:
14-01-2007 17:55:46
Svar/Indlæg:
541/48
Hej Allesammen,

Står i det problem at jeg efter at have formateret min hdd, så kan jeg ikke afspille noget af det musik jeg har fået til en lan-party, som det jo nu engang hedder :00 . jeg kan ikke hente licensen fordi den åbenbart skulle være hentet flere end 10 gange.
Kan jeg få det tilbage, evt. gennem en som har musikken?

Har prøvet med ham jeg fik det af. Han fandt den han havde i mappen "sikkerheds-kopireing af licenser". Han zippede den og sendte den til mig over msn. men når jeg pakker den ud fylder den 0 byte. så jeg tør ikke lige sætte den i stedet for den jeg allerede har.

Hamstren

Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2007 18:38:29
Svar/Indlæg:
4089/252
du har jo ikke noget at miste, så gør det da. HAR selv hentet musik købt via TDC, som er ubrugeligt efter format C: og gider ikke bøvle med det, da det er noget pis. Det betyder bare at jeg ikke køber musik der igen.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2007 20:12:55
Svar/Indlæg:
4120/115
Det er jo lige præcis sådan noget DRM er der for at forhindre...

Så jeg har ikke specielt ondt af dig, og bare det du tillader dig at skrive sådan et indlæg omkring det, det er sku lidt af en provokation mod, indehaverne...

Nu er jeg ikke selv nogen tilhænger af DRM, og for mit eget vedkommendes skyld, så starter jeg altid med at bruge en af rettighederne på at brænde det til en audio cd, og hvis jeg gidder, så rippe cd'en ind på pc'en igen, og vupti, så er alt DRM væk 😉 (og samtidig har man en backup)
Det er self. lidt en dårlig ide at komprimere musikken endnu en gang efter ripningen, sådan rent kvalitets medsigt, men nu er downloadet musik i forvejen af en så dårlig kvalitet, at det ofte er uden betydning at lave dobbelt komprimering...

Men under alle omstændigheder, så bliver det sku noget lettere at have med at gøre, og i mit eget tilfælde så har jeg 7 forskellige enheder i huset at afspille musik på, og det ville være et helvede og om endt ikke umuligt at får det til at fungere på alle enhederne, hvis der var DRM på...