Det er fordi at jeg gamer Oblivion, samt. diverse andre games, men jeg har kun Kingston value ram 2 x 512 ddr1 ram, og så her kommer der lige et spørgsmål " Hvad sker der hvis at grafikortet kan kører lortet på high, meget nemt, men det er som om at musen ( den lille ting på skærmen ) ikke kan følge med? " - Det er fordi når jeg gamer oblivion med 4 x aa bloom 1024 x 768 eller tæt der på, så kører det meget godt med en høj stabil fps på over 20 - 40 , men så snart jeg tænder KUN for HDR på 1200 x 680 så sker der nemlig, at det føles som om at cursoren ( right?? ) at den ikke kan følge med, men FPS'en er fin.
Kræver HDR mere memory end aa , eller?
Btw. jeg har tænkt på at købe nogle nye "gamer" ram til billige penge, og det skal være ddr1 fordi de skal passe til min Anthlon 3700+ . Det skal være 2 x 1 gb. :)
personligt ville jeg havde skiftet den cpu ud men er også lidt for kvali pylret hvad andgår hardware X.x .
men som de andre siger så er der mange der skifter til c2d systemer atm og derfor kan du finde nogle billige brugte ddr1 ram og komme op på 2 gb plus et bedre gfx self = hurtigere hdr.