-> #11 Svært at sige præcist, da man sagtens kan være "gammel" og stadig have et ungt sind.
Må give #11 ret, oven i prisen for bredbånd skulle der tillægges et netleje afgift til servicering af fibernetværket som ligger på 95,- pr måned, de regner måske med at det ikke skal holdes ved lige?!
De fleste af disse beboere vil jeg skyde på lå mellem 45 69år, blot fordi man er 45år er det ikke ens betydning med at man er gammel.
Kender flere personer som har den alder og de har stadig et "ungt" sind hvis i forstår hvad jeg mener.
En anden mindre detajle, de havde slet ikke forstået at de kunne vælge TV fra, igen læs da det materiale du har fået tilsendt
:00
Andre latterlige kommentar var at en spurgte hvor, stikket kom til at sidde, dette er jo svært at vide for manden fra dbnet han gættede på det evt, kunne sidde i gangen eller lign.
Dertil hører man så "jamen så skal vi sidde i gangen og se TV/surfe på internettet) der efter lo alle sammen suk.
Det kunne jo IKKE tænkes at det var muligt og jeg siger muligt at trække et PDS kabel fra boksen ind til der hvor man ønsker, kablet kunne jo hæftets fast på paneler.
Ellers hæftede de sig i at "jamen jeg betaler 120,- pr måned for 50MB 99øre pr MB) ja udover dette kom der jo så lige et fastnetten oveni så var vi alligevel over de 195,- som det koster for en 512/512 + telefoni hvor priserne er langt mere fordelagtige end andre på samme marked.
En anden kæftede op om at det "koster jo 370,- at skifte over til jeres telefoni" ja det er KORREKT det andet han sagde da han kom var, at der var fejl mht de priser vi havde fået oplyst, dertil fik vi nyt materiale inden han gik igang, hvis du gad slå op på side 3 linie 2 står der at det er gratis ja du hørte gratis :x
Mark fra dbnet fik ej heller "lov" til at fortælle færdig omkring de produkter de kunne tilbyde, det første han sagde da han kom var at han ville fortælle om produkterne, bagefter kunne man stille spørgsmål ej heller dette kunne de overholde, lad dog for***** manden tale færdig FØR du afbryder (det er almindelig høflighed i min verden)
Allerede da de forskellige beboere trådte ind i fælleslokalet kunne man mærke at de var negative, i stedet for at positive. Må sige at dette beboer møde var under al kritik.
Håber det gav en smagsprøve på hvorfor jeg var/er en smule gal på de hoveder
:l :(