Dansk Bredbånd erfaringer søges

Om siden d.  15. januar. 2007, skrevet af Silent Sniper
Vist: 4614 gange.

Silent

Skribent
Tilføjet:
15-01-2007 17:25:08
Svar/Indlæg:
3223/205
Vores boligforening har snakket om vi skulle have internet/TV gennem Dansk Bredbånd.

Nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem, tænker på følgende:

Oppe/nede tid
Administration af firewall (Som f.eks. fra ComX)
Opsætte mail server
Fast ip

Det var lige det jeg kunne komme i tanke om, nogle andre ideer ?

Zooy

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2007 18:18:30
Svar/Indlæg:
88/5
Jeg er kunde hos Dansk Bredbånd, jeg synes oppetiden er ganske fornuftig. Jeg har haft det i 5mdr nu, og det var kun lige i starten der var lidt problemer pga. et overgravet fiberkabel.
Mht. firewall og opsætning af mail server ved jeg ikke hvad de tilbyder.
Det er muligt at få fast-ip hos dem, men jeg har dynamisk og den er kun blevet skiftet 1 gang på 5mdr, pga. flytning af deres DHCP server, så det er næsten som at have en fast-ip.

En kritik er deres support, der er tit kø, og jeg måtte ringe ind 5 gange for at få dem til at registrere min forbindelse i deres system, så jeg kunne komme på.

MHV
Claus Hansen

Silent

Skribent
Tilføjet:
15-01-2007 18:22:19
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #1 Super, mht oppe tiden.
Det hjælper jo ikke at have en super hurtig forbindelse hvis det hele tiden er nede, så hellere nøjes med en 2Mbit som er stabil.

OEA

Superbruger
Tilføjet:
15-01-2007 18:48:42
Svar/Indlæg:
1711/30
#0 Jeg/vi har også DB , og oppetiden er god , det har været nede en gang , imens vi har haft det , og det var pga strømsvigt , og nogle timer senere fra skaden var opdaget til at det var oppe igen , så super oppe tid , som #1 siger mht til fast ip , og mail server er også nemt dvs. pop3 , og firewall ved jeg heller ikke som #1 , du/i kan bruge en router med firewall i.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2007 19:35:27
Svar/Indlæg:
608/89
Jeg er os kunde hos dem. Oppe tiden er super ! det er sjældent at de er nede.. fast ip har man ik. det kan man betale for. men har du en router er den klaret..

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2007 19:36:31
Svar/Indlæg:
608/89
og ja.. når man skriver til dem, kan der godt gå lidt tid.. men jeg er fuldt ud tilfreds! har 10/10 mbit.. men de tilbyder jo snart 100 mbit :e

Silent

Skribent
Tilføjet:
15-01-2007 20:50:07
Svar/Indlæg:
3223/205
Takker for alle svar, har netop været til beboer møde omkring DBnet
Og HOLD DA KÆFT en flok f*ckhoveder da FATTER da nada x( x( x( x(

Ham fra dbnet blev haglet ned af de f*ucking gamle mennesker som ikke fatter en skid af "nymodens" teknologi" kryb tilbage til jeres jordhule og 56K modem for satan da.

Beklager mit sure opstød, men bliver fandme gal når manden gør et forsøg på at fortælle hvordan det hele hænger sammen.

Beklageligvis var der fejl mht priser i det materiale vi havde få ud pr post, det nye vi fik var 100,- billigere på ALLE deres pakker, men som altid skal alligevel brokke sig :00 x(

OEA

Superbruger
Tilføjet:
15-01-2007 21:11:54
Svar/Indlæg:
1711/30
#6 Selvtak og surt

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2007 22:59:34
Svar/Indlæg:
608/89
jeg hører os tit at de gamle / ældre mennesker brokker sig f.eks os med tv - hvilke kanaler de skal ha beboerne. de skulle jo nødig betale lidt mere for at de unge kan for ordentlige kanaler.

ZnarF

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2007 23:10:48
Svar/Indlæg:
1058/59
#6 og #8 - Kender typen, jeg tror bare de der brokhoe'er mangler indhold i tilværelsen! Har selv siddet i bestyrelsen i mit gamle lejlighedskompleks (vi fik DG, og det var fint), men vi fik til sidst gennemtrumfet det, da vi sørgede for samtidig at få IP-telefoni, så kunne de jo spare lidt på den del ;)

K1lroy

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 09:38:40
Svar/Indlæg:
767/119
Havde en kammerat, der boede i et lejlighedskompleks, hvor de gamle gimper fik nedstemt et forslag om at installere udsugning i bad og køkken - bare fordi det bille give en huslejestigning på 100 kr om måneden.. Gamle mennsker mangler lidt logisk sans må konklusionen være :00

Karsten-B

Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 18:18:19
Svar/Indlæg:
1248/70
Nu vi er ved ovenstående form for aldersracime, hvor gammel i år skal man så være for at være "gammel" ??

------CB

Silent

Skribent
Tilføjet:
16-01-2007 19:43:24
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #11 Svært at sige præcist, da man sagtens kan være "gammel" og stadig have et ungt sind.

Må give #11 ret, oven i prisen for bredbånd skulle der tillægges et netleje afgift til servicering af fibernetværket som ligger på 95,- pr måned, de regner måske med at det ikke skal holdes ved lige?!

De fleste af disse beboere vil jeg skyde på lå mellem 45 69år, blot fordi man er 45år er det ikke ens betydning med at man er gammel.

Kender flere personer som har den alder og de har stadig et "ungt" sind hvis i forstår hvad jeg mener.

En anden mindre detajle, de havde slet ikke forstået at de kunne vælge TV fra, igen læs da det materiale du har fået tilsendt
:00

Andre latterlige kommentar var at en spurgte hvor, stikket kom til at sidde, dette er jo svært at vide for manden fra dbnet han gættede på det evt, kunne sidde i gangen eller lign.
Dertil hører man så "jamen så skal vi sidde i gangen og se TV/surfe på internettet) der efter lo alle sammen suk.

Det kunne jo IKKE tænkes at det var muligt og jeg siger muligt at trække et PDS kabel fra boksen ind til der hvor man ønsker, kablet kunne jo hæftets fast på paneler.

Ellers hæftede de sig i at "jamen jeg betaler 120,- pr måned for 50MB 99øre pr MB) ja udover dette kom der jo så lige et fastnetten oveni så var vi alligevel over de 195,- som det koster for en 512/512 + telefoni hvor priserne er langt mere fordelagtige end andre på samme marked.

En anden kæftede op om at det "koster jo 370,- at skifte over til jeres telefoni" ja det er KORREKT det andet han sagde da han kom var, at der var fejl mht de priser vi havde fået oplyst, dertil fik vi nyt materiale inden han gik igang, hvis du gad slå op på side 3 linie 2 står der at det er gratis ja du hørte gratis :x

Mark fra dbnet fik ej heller "lov" til at fortælle færdig omkring de produkter de kunne tilbyde, det første han sagde da han kom var at han ville fortælle om produkterne, bagefter kunne man stille spørgsmål ej heller dette kunne de overholde, lad dog for***** manden tale færdig FØR du afbryder (det er almindelig høflighed i min verden)

Allerede da de forskellige beboere trådte ind i fælleslokalet kunne man mærke at de var negative, i stedet for at positive. Må sige at dette beboer møde var under al kritik.

Håber det gav en smagsprøve på hvorfor jeg var/er en smule gal på de hoveder
:l :(

Adolph

Superbruger
Tilføjet:
16-01-2007 20:39:56
Svar/Indlæg:
1369/75

jrl

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2007 16:30:10
Svar/Indlæg:
212/61
Hmm,

Bare for at tage de lidt ældre i forsvar så er det da ikke lige gyldigt hvor boksen kommer til at sidde.
Da jeg fik inst. Dansk bredbånds boks ville man placere den så højt på væggen at det reelt vill være umuligt at skjule den.
Der til kom at jeg måtte bruge en del tid på, at diskutere med instalatøreren om hvorvidt det hul han skulle bore i væggen, skulle bores udefra og ind (mit krav), eller indefra og ud (instalatørens måde). Dette er nemlig ikke ligegyldigt, og slet ikke når man bor på 3.sal.Der vil nemlig meget nemt blive en afskalning på muren der hvor boret bryder overfladen og det er ikke nemt at udbedre i 3. sals højde på ydersiden af muren + at det ville blive grimt.

Mht oppe tid
Jeg har inden for de sidste 3 mdr. haft 4 nedeperioder to af gangene havde jeg ikke internet i 4 dage hvilket deres support påstod skyldtes opsætningen af min pc. det tog LIIIGE lidt tid at overbevise BÅTNAKKERNE hos DB at det var ikke der prob. var men hos dem (første gang var det en boksen i min lejl. der var defekt, anden gang var det et eller andet på deres central som på forunderlig vis løste sig selv????)

MhT kundeservice
Den er sgu ikke noget at råbe hurra for lang ventetid, lamme forklaringe når man ringe og gør opmærksom på at nettet er nede.

MHT telefoni

Med den stabilitet jeg har oplevet TØR jeg ikke bruge deres IP-telefoni, da da et af familiens medlemmer er syg og kunne få behov for akut lægehjælp (så er de sgu noget lort hvis TLF ikke virker)

jrl

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2007 16:38:12
Svar/Indlæg:
212/61
# husk du bliver selv "gammel" engang, samt at det jo ikke er alle der har styr it'ens forunderlige verden man kan jo ikke vide alt, ved du foreksempel hvorledes belåningen at fast ejendom fungere samt hvorfor det kan betalesig at konverter sine lån til andre lån med en HØJERE rent (det er der sikkert nogle af de gamle "IDIOTER" der gør.

Iøvrigt er jeg nok at regne for gammel i din verden da jeg er 39

jrl

Superbruger
Tilføjet:
17-01-2007 16:43:11
Svar/Indlæg:
212/61
Og så kan jeg læse at nogle er forargede over at man ikke bare lige vil betale lidt ekstra.

Jeg oplever jævnligt at Unge mennesker opfører sig som om de tror at pengene gror på træerne ( det gør de ikke venner) samtidig kunne det jo være at folk havde prioriteret således at deres økonomi var ret stram.

samt at såfremt man er på pension eller lign. så har man ikke formange penge at gøre med

Samtidig lyder noge at ovenstående klynk som om man ikke har lært at yde før man kan nyde!!

Silent

Skribent
Tilføjet:
17-01-2007 18:12:37
Svar/Indlæg:
3223/205
<B>->#14 </B>
Det med boksen, var nu også mere måden hvorpå de spurgte hvor den skulle sidde, det har manden fra dbnet da ikke en jordisk chance for at vide?

Omkring oppe tiden, er dette nok det vigtigste for mig da det man ikke kan bruge super hurtige forbindelser, hvis det hele tiden er nede, så hellere nøjes med en lille stabil forbindelse.
Det var også derfor jeg spurgte andre omkring oppe tiden.

Det med kundeservice kommer ikke bag på mig, som regel aner de ikke en dyt dem der sidder i kundeservice (dog med undtagelser der findes skam mennesker som ved hvad de snakker om)

Deres telefoni, er jeg ikke interesseret da vi sagtens kan klare os med mobilen.

En af grundende er netop som du selv skriver, hvad gør man hvis man har brug for akut hjælp, og ens kære IP telefon ikke virker. Man har stadig sin mobil, men alligevel hvis den er løbet tør for strøm hvad så.

<B>-> #15</B>
Er udemærkede klar over at alle ikke kender til It`ens dejlige verden,
<I>citat:ved du foreksempel hvorledes belåningen at fast ejendom fungere samt hvorfor det kan betalesig at konverter sine lån til andre lån med en HØJERE rent (det er der sikkert nogle af de gamle "IDIOTER" der gør. </I>

Der må jeg svare dig ærligt, nej det ved ikke. Hvis jeg for brug dette, hvilket nok sker på et tidspunkt spørger jeg andre til råds først.

Om du er "for" gammel i min verden tror jeg nu ikke.
Som jeg skrev før, kan man sagtens have et ungt sind (selvom ens krop rent fysisk er gammel)

<B>->#16</B>
Lige præcis den kommentar med <I>at Unge mennesker opfører sig som om de tror at pengene gror på træerne ( det gør de ikke venner)</I>

Der bliver jeg smule sur, har selv en datter på 3år, en dreng på 5måneder, er under uddannelse, så er udemærkede klar over at penge ikke gror på træerne! :l igen kunne jeg have prioriteret anderledes. (Nej overstående er ikke klynk fra min side af)

For at sætte tingene lidt i perspektiv brokkede de sig over at de ikke kunne slippe for at betale medielicens nu da de kunne få TV gennem dbnet, <-lader den lige stå lidt..... :e

jrl

Superbruger
Tilføjet:
18-01-2007 06:49:21
Svar/Indlæg:
212/61
For at sætte tingene lidt i perspektiv brokkede de sig over at de ikke kunne slippe for at betale medielicens nu da de kunne få TV gennem dbnet, <-lader den lige stå lidt.....

JAE...... :l

jrl

Superbruger
Tilføjet:
18-01-2007 06:54:19
Svar/Indlæg:
212/61
Nu var den her ikke lige møntet på dig specielt, nok mere på andre indlæg her i tråden, og jeg beklager naturligvis at have stødt dig, omvendt må jeg sige at enkelte udtalelser her i tråden gjorde mig liidt sur, da de viste manglende forståelse for andre mennesker:

"Lige præcis den kommentar med at Unge mennesker opfører sig som om de tror at pengene gror på træerne ( det gør de ikke venner) "
;)

jrl

Superbruger
Tilføjet:
18-01-2007 06:56:02
Svar/Indlæg:
212/61
og så vil jeg sige tænk jer om en ekstra gang MHT DBnet ikke at det er lige så elendigt som STOFANET var for få år siden, meen de har sgu deres "sygdomme"

Nosferatu

Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2007 23:31:34
Svar/Indlæg:
2029/63
Det vigtigste er sku om det er seperate forbindelser eller om der er 100 Mbit til hele egendommen, og i så fald er der noget Traffic Shaping/Prioritering af trafiktyper.

knolde

Superbruger
Tilføjet:
24-01-2007 21:19:42
Svar/Indlæg:
86/21
Jeg har selv haft internet, samt ip-telefoni og tv gennem Dansk Bredbånd i omkring 1½ år. Med hensyn til internettet så har det kørt utroligt stabilt, tror kun jeg har oplevet at det har været nede 3-4 gange på de 1½ år hvilket jeg synes er ganske udemærket. Her er det dog som forbindelse til de enkelte villa'er, så skal ikke kunne sige noget med hensyn til at dele forbindelsen. Der har desuden ikke været nogen problemer med at holde forbindelse på de 10/10MBIT.
Eneste negative jeg har at berette om, er at Dansk Bredbånd tidligere på året mistede deres aftale med Viasat med hensyn til at tilbyde deres kanaler. Dette er dog IKKE Dansk Bredbånds skyld, men skyldes at der var et firma som havde snydt Viasat i lignende tilfælde. Derfor har Viasat valgt kun at ville tilbyde deres signal til Dansk Bredbånd, ved de forbindelser hvor tv-signalet leveres digitalt til noget der minder om en selector boks.

Silent

Skribent
Tilføjet:
24-01-2007 21:27:37
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #21 #22 Vi er garanteret den forbindelse hastighed som hver enkelt lejlighed vælger, altså seperate forbindelser til hver enkelt lejlighed.

Men vi får se om det bliver til noget, vi har deadline den 4feb så hvis de ikke er minimum 72 der siger ja så bliver det ikke til noget.

PK

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2007 10:32:22
Svar/Indlæg:
931/181
kan sige jeg nu har oplevet MANGE udfald på min box med fast ip, den skal genstartes non-stop fordi de ikke magter at holde den faste ip og så bare lukker den ude fra nettet.

så stabilt - måske, men de kan ha problemer med ekstra faste ip´er

jrl

Superbruger
Tilføjet:
28-01-2007 18:45:11
Svar/Indlæg:
212/61
#25 skrev

Dertil kommer telefoniservicen. Der kører pt. 2 systemer, et for de gamle FTH kunder, og vores ADSL2+ kunder - og et for resten af kunderne (de fleste). Begge systemer skal udskiftes med et nyt i løbet af året. Der er ikke ret mange fejl på disse systemer. Dog er et problem at de primære system for de fleste kunder ikke er nemt at overvåge. Servicen har også en tendens til at gå ned om natten (dog ikke pga backup), hvilket vi først opdager om morgenen. Da det er svært at overvåge er nødalarmen om der foregår typisk for få kald. Men da få ringer om natten, kan alarmen ikke se noget unormalt der, og reagerer derfor først om morgenen. Det er vel sket 3 gange på 1 år. Vi ser fortsat på muligheder for at forbedre dette.

HMMMMM hvad med at sætte flere til at passe tlf, istedet for en sølle stakkel, så kunne det være at an kunne gøre lidt ved ventetiden,har flere gange måttet vente 20-30 min, hvis jeg jeg da ikke blev smidt at nå jeg blev nr 1 i køen(pga en elleranden fejl ved DB som stode på i dagevis)

tornberg

Superbruger
Tilføjet:
28-01-2007 21:27:15
Svar/Indlæg:
480/124
Kender en der har haft 10/10 hos db i snart et år. Der var lidt problemner med det i starten, men efter det har der ikke været noget. De betaler kun 200kr om md 8)

Zooy

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2007 01:11:25
Svar/Indlæg:
88/5
Til Kaare:
Kan du svare mig på om det er muligt at bruge sin egen set-top box, sammen med jeres IP-TV, eller en PC/Media Center som alternativ ?

MVH
Claus Hansen

PK

Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2007 10:14:44
Svar/Indlæg:
931/181
til Kaare: kan du svare mig på hvorfor når man har købt en fast ip så bliver ens box smidt af nettet ofte?

og hvorfor kan man ikke have mail-server stående? det jo dårlig service i forhold til comX

wolver

Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 15:11:49
Svar/Indlæg:
652/24
#35 Nu er jeg aktiv på dette site, som passiv læser :) men jeg bliver altså nydt til at skrive en general kommentar til din post, fordi jeg ser den ret så ofte!

Hvad jeg ALTID ser, er at folk altid har noget at brokke sig over. skulle det være Abit,asus, Microsoft, symantec, logitech. Listen bliver ved, det er ligemeget hvad firmaet beskæftigere sig med og hvad det sælger som produkt - ja så er der altid noget negativt!

Når du så siger du har lyst til at skifte til cybercity, så kan jeg kun smile lidt, der har været så mange klager fra cybercity, dårlig service, ustabile linier, for lav hastighed, problemer med regningerne osv., og hvadaf jeg kan hører langt mere end Dbnet har problemer med. SÅ jeg kan virkelig ikke se hvad det skulle gøre godt for.

Det var ikke et svar til din post, om dine problemer men mere som noget der går igen og igen.

#31 jeg vil gerne tillade mig at rette lidt, dårlig service er ikke at firmaet ikke tilbyder en server. Dårlig service er når du bliver behandlet dårligt folk går tit galt der også :P

/opkast færdigt - flame mig, men jeg blev nødt til at skrige lidt
8)

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2007 23:09:19
Svar/Indlæg:
2872/90
#35 sådan er livet der er altid folk som brokker sig.. efter min mening er det helt iorden.. Hvis folk istedet gad skrive deres gode oplevelser ville det bare være klart federe..

Lige nu stå jeg og overvejer om jeg skal skifte fra cypercity til db. nu har jeg haft cypercity i et par år og har kun gode ord at sige om dem.. Desværre kan deres priser ikke følge med andre selskaber lige nu,. og da db. tilbuder billiger kabel tv end tdc så er der god grund til at skifte..

Så er der nogen som har gode erfaringer også så kom endelig med dem!!

tranum

Overclocker
Tilføjet:
22-02-2007 17:54:10
Svar/Indlæg:
2/0
Jeg har været kunde hos Dansk Bredbånd i ca. 1 år nu, og er godt tilfreds.
Internet og telefoni har fungeret perfekt (10mbit/10mbit). Eneste problem jeg har med at være kunde hos DB er TV-delen. Synes ikke den er helt optimal. Men jeg er også ret krævende på det punkt. Jeg har været vant til at modtage mine TV-udsendelser via parabol, og fordelen er her at man selv kan bestemme hvilken modtager man ønsker sig. Feks, kan jeg nu købe modtagere med HDMI og HD-dekodning + selvfølgelig indbygget harddisk osv. Hos Dansk Bredbånd er der ingen valgmuligheder (Kreatel er den boks de tilbyder). Har været temmelig langsom indtil i januar da de opdaterede softwaren. Det hjalp, men er altså ikke rigtigt godt.

En ting der virkeligt har irrirteret mig efter opdateringen er, at boxen nu ikke længere sender signal til TV'et, når en udsendelse vises i Widescreen. Det betyder at jeg selv skal skifte Aspect på TV'et. Ikke noget resten af familien kan finde ud af. Vil i ikke godt rette denne fejl? :i Jeg mener at det er på pin8 i scart stikket at der skal sendes et signal. Aner faktisk ikke om boxen sender ud i RGB eller composite. Det kunne jeg switche imellem før, men det kan jeg ikke længere. RGB er selvfølgelig at foretrække.

Hvad er der blevet af Video On Demand. Har læst på Computer World at vi bliver tilbudt dette, men har endnu ikke hørt noget.
Og lad os så snart få noget HD :p

tranum

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 08:32:13
Svar/Indlæg:
2/0
Lige en ting mere omkring tv-boxen. Efter opdateringen i januar, kan jeg ikke længere benytte text-tv'en i mit TV, men kun se text-tv på boxen. Det er ret generende, da jeg lige havde vænnet mig til en rimelig hurtig text-tv, da mit tv har en 2000+ hukommelse. Boxen har vist overhovedet ingen hukommelse. Jeg formoder det er fordi de ikke længere sender text-tv ud sammen med tv-strømmen.
Så generelt er tv-boxen/portalen bare for dårlig. Jeg tror desværre ikke det vil hjælpe med en ny box, da den ser ud til kun at fungere som en tynd klient. Så det er softwaren på serveren der bestemmer.
Jeg har flere gange, og gør det stadig, overvejet at skifte tilbage til parabol, men Internettet er simpelthen bare for godt hos Dansk bredbånd🙂

melm

Overclocker
Tilføjet:
10-04-2007 19:44:10
Svar/Indlæg:
1/0
Kaare -> Du skriver at der "snart" kommer nye IP settop bokse. Har set dig på en anden tråd et andet forum hvor du lovede nye settop bokse for et år siden. I mellemtiden er TDC kommet med en meget bedre settop boks med HDMI og PVR funktionalitet - noget som jeg mener er essentielt for at få flere mennesker overpå en IPTV platform. Noget der virkeligt giver øget funktionalitet og brugervenlighed. Jeg forventer selvfølgeligt at de nye bokse fra DB leveres med både HDMI, HDTV og PVR funktionalitet! Kan du bekræfte dette kaare? Samtidigt vil jeg spørge hvornår snart er? Q2, Q3 eller Q4?

Jeg forventer at i gerne vil have flere fibernetkunder - men hvordan kan i forvente nye kunder når i ikke kan levere produkt der matcher en moderne parabolreceiver (PVR)? :(

Hilsen en "måske" kommende DB kunde.

Zooy

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2007 20:20:44
Svar/Indlæg:
88/5
I forhåbning om at andre db kunder eller Kaare kommer fobi igen har jeg lige lidt tilføjelser til mine erfaringer med DB. Lige for tiden oplever jeg store problemer med ping tiderne til TDC/Dansk kabel tv kunder, især hvis trafikken bliver routed igennem LEVEL3's netværk hvor ping tiderne ligger på op imod 150ms. Nogle dage er dog bedre end andre, og ping tiderne er der nede på ca. 25ms.

- Zooy

yupper

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 13:42:45
Svar/Indlæg:
1349/11
Jeg vil så lige rose DB for deres gode service, jeg er kunde gennem DONG energy som fiberkunde, og alt har virket fint fra dag 1. Nu har jeg købt fuld pakke hos DB med 25/25 mbit internet, stor tv-pakke og VIA-sat guld og lidt tillægspakker. Det fungere fint, det eneste minus jeg har i denne forbindelse er at man ikke kan optage noget fra en kanal mens man ser en anden. Det andet minus jeg lige vil påpege er at man ikke kan opdatere sit VIA-sat abonnement gennem fibernettet, men man skal ringe ind og aktivere sit kort og box, lidt irriterende når jeg har 4 boxe i husstanden.