Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2007 21:32:01
Svar/Indlæg:
2664/97
Hejsa.. Nu det et godt stykke tid siden jeg stod af det ræs med HW, og alt dette, så ved ikke lige hvad verden byder på at dejlige sager.
Skærm: Men sagen er den at jeg skal til at have mig en fladskærm (må være på tide nu). Den skal bruges til dagligt, og spil, samt andet arbejde. Den skal være på 19"-22" og max koste ~3000.-
Den må meget gerne være lidt stilet, og have et ordenligt panel til indstillinger, hvis den ikke selv kan autoindstille.. Jeg har et GF6800LE kort, med dvi (det hvide brede stik) så gerne en skræm med dette. (giver det bedre billed kvallitet?)
Nogen ting man skal være opmærksom på med fladskrærme.. Forskel på LCD og TFT? bedst? :l
Mus: En fed mus, og gerne en musse måtte til den også. til det kan jeg bruge en 600-700. Den må gerne være trådløs, have laser eller hvordan en rigtig fed mus nu er idag. Og et par ekstra knapper er også helt fint.
Keyboard: Ja det gamle logetech er ved at have levet sit liv, så det må også gerne få en bytter. Gerne noget der passer med musen hvis det muligt, ellers bare et godt et.. Ved ikk hvad sådan et koster så en ~500 er vel rimeligt for et godt et?
Håber I har nogle gode forslag så jeg kan få en god tid foran computeren :D