Skriver shg.dk tilbage til jer pr. eMail ?

Hyggehjørnet d.  16. januar. 2007, skrevet af hamderD
Vist: 638 gange.

hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 17:26:48
Svar/Indlæg:
7263/260
Hej Gutter .

Ja, nu er den sørme gal, og skal have fat i shg folkene.
Tirsdag D.2 skrev jeg ind til dem, og har siden ikke hørt noget, jeg har prøvet at ringe derind men der er jeg i nummer 29 i køen . og det har jeg bare slet ikke tolmodighed til overhovedet .

Andre der har noget af det samme problem ?

mvh. D

Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
16-01-2007 17:42:18
Svar/Indlæg:
15982/637
Næ, jeg plejer altid at ringe, fordi det med email tager alt alt for lang tid og nogen gange bliver nogle emails glemt/slettet pga de 100vis a mails de får hver dag. Så derfor ringer jeg altid. Men hvis der er mange i kø venter jeg en times tid el. mere og prøver igen.



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 17:45:19
Svar/Indlæg:
6899/119
#0

Du er da nødt til at have tålmodighed. Der er jo andre end dig der skal i kontakt med dem.



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 18:03:39
Svar/Indlæg:
4263/107
#0

Yes. Skrev med et simpelt spørgsmål for 1 uges tid siden. Har endnu intet hørt.



Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 18:06:02
Svar/Indlæg:
8555/439
har ikke det problem :e



Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 18:06:12
Svar/Indlæg:
6181/270
de skriver fint nok til mig, næste dag



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2007 18:24:55
Svar/Indlæg:
1085/26
Skrev fredag klokken 9.30 fik svar senere samme dag klokken 13.00 ca. .....

Men jeg må da indrømme at der er nogle mails som forsvinder i shg verdenen og jeg ikke får svar på ... så plejer jeg bare at skrive endnu en mail ... og måske sletter eller forklare tingene på en anden måde ...

// oyT



Dude
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2007 19:08:32
Svar/Indlæg:
581/1
Jeg bitchede over de sindssygt lange køer på fonen sidst jeg mailede dem, og fik det svar at de pt havde bemandingsproblemer. Det håber vi så på, da jeg ellers altid har været glad for deres telesupport.

Men til spørgsmålet om mails: Normalt har jeg svar indenfor en time, og sidst gik der kun 8 minutter! har ndnu ikke oplevet ikke at få svar, og synes bestemt oz du sku skrive en gang til.



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 19:48:11
Svar/Indlæg:
6624/113
Hold venligst OT ude af tråden.



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 19:53:54
Svar/Indlæg:
6899/119
#0

Det ser ud til at de svarer meget hurtigt:) Så kan være du bare har været uheldig at din/dine mails de par gange har været uheldig at være blandt dem de lige kommer til at slette.

Skriv en gang mere, så er der nok bingo :)



karaffa
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2007 19:57:44
Svar/Indlæg:
291/87
De par gang jeg har haft et spørgsmål har jeg mailet, sidst for 1 uge siden og der gik over 1 uge uden jeg hørte noget, så jeg sendte en mail mere og gjorde opmærksom på det. Jeg fik et svar et par timer senere, både på mit oprindelige spørgsmål og en undskyldning for at de havde mistet min mail. De får RIGTIG mange mails, det er selvføleglig ikke en undskyldning, men hvis du har ventet mere end 24 timer ville jeg nok bare sende en mail mere.



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 20:38:17
Svar/Indlæg:
2307/37
#0, Hvad spurgte du om? Det kan jo være, det er noget, vi kan svare på... ;)



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 20:44:35
Svar/Indlæg:
830/15
Har aldrig ringet til dem fordi de altid har svaret næsten prompte - Nogen gange efter lukketid også.



hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 21:19:58
Svar/Indlæg:
7263/260
# Alle

UAH ! :b . jeg skulle lige se om der var nogle der havde skrevet og BANGS :b .

Men, ja . jeg har skrevet indtil flere gange og jeg har sådan set også ringet derind, jeg må vel bare lade min tolmodighed løbe over gange 89358953 (: .

Personligt har jeg ALDRIG haft problemer med deres email eller telefon overhovedet?, har altid gået stærkt ;) .

palle prop <- Jamen det er skam bare min Western Digital 500gb ekstern hardisk som er død nu tror jeg? /: . er skide træt af det eksterne pi**el**t x( x( x( x( :)

Mvh. D



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 22:42:36
Svar/Indlæg:
2307/37
#13, hvad skal du så spørge dem om? Du skal da bare oprette en RMA på deres side og så indsende skidtet. Der er en vejledning på deres side. Hvis du bare følger den til punkt og prikke, så er du home free... ;)



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2007 22:46:38
Svar/Indlæg:
6899/119
#14

Det kunne jo være han lige ville sikre sig at de ikke havde nogle råd til hvad der kunne være galt og om det måske var noget der kunne fikses af ham selv, inden han sender den ind og betaler 400kr hvis de ikke finder fejl :)

Altid godt at være på den sikre side.



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
16-01-2007 23:18:53
Svar/Indlæg:
15982/637
Kan ikke forstå folk er så bange for at gribe knoglen og ringe... jeg hader at bruge email... det er sneglefart, nej direkte kommunikation og konfrontering er vejen :)



Symbol
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 06:42:43
Svar/Indlæg:
576/62

Som der bliver skrevet så plejer de at være rimelige hurtige til både at svare mail men også pr. telefon.

Hvis det er pr telefon, så Kommer det jo også an på hvad tid på dagen man ringer til dem.
Det er ihvertfald min erfaring.



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 08:26:08
Svar/Indlæg:
2307/37
#15, hvis det er for at finde fejlmuligheder, er det da ikke shg, han skal spørge, men i stedet os herinde.

Det tror da fa'en, man ikke kan komme igennem til shg, hvis de skal svare på alle mulige spørgsmål, som allerede er besvaret på deres hjemmeside, eller som en simpel søgning på google kunne løse. For ikke at nævne muligheden for spørge danmarks største nørder til råds.



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 10:01:08
Svar/Indlæg:
6899/119
#18

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok. Kunne bare ikke se hvad en en kontakt til dem ellers skulle bruges til :)





hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 16:10:59
Svar/Indlæg:
7263/260
Så er jeg tilbage igen, med svar fra hele 2 shg folks ;b .

Den ene skriver :

Hejsa Dennis



Prøv at test disken en gang med programmet Seatools (du kan finde det på google).

Melder programmet fejl, så skal disken retur på reklamation.



Med venlig hilsen
Anders Aarkrog

Den anden skriver :

Hej Dennis



Nej det er det ikke. Opret en RMA sag på vores hjemmeside og send produktet ind så vi kan få det byttet.



Med venlig hilsen
Rasmus Skjøtt

Øh?, det er da meget flot de kan blive enige :00 ?:(


Men prøver lige det der Seatools som Anders fra shg foreslår engang .

Mvh. D



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 17:58:28
Svar/Indlæg:
2307/37
#20, det kunne vi også have svaret på. ;)

De fleste hd producenter har et program, som de forventer, at disken tjekkes med, inden der oprettes RMA. Flere af dem kommer med en fejlkode, der skal bruges ved oprettelse af RMA.




Malev
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2007 18:07:18
Svar/Indlæg:
22/11
Jeg skrev en mail så sent som igår aftes. Da jeg havde ristet mit bundkort
Fik svar imorges.

Tror du skal have en beskrivende overskrift. :i
Fordi de skal svare, det en del af deres service - men ellers hav tålmodighed og ring ind.



hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 19:09:00
Svar/Indlæg:
7263/260
#21

Jamen, vil du så fortælle mig hvorfor ham Anders giver mig et Seagate tool program ting, når jeg har Western Digital?. :00 ?:(

#22

hehe, tro mig . De kan ikke overse min overskrift (: !

Mvh. D