Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2007 13:32:15
Svar/Indlæg:
1015/47
Hej folkens!..
Sagen er den at jeg arbejder i en SFO i Sennels, og her på stedet har vi én enkelt computer.. Det er en aldrende Pentium hakker fra starten af 90'erne, med hele 66Mhz og 8Mb Ram!..
Underholdningsværdien ved computeren er ikke særligt høj, og ungerne kan kun spille Bomb, Lemmings og Prince of Percia!..
Da budgetet er lavt, og SFO'ens penge ikke just bliver spenderet på EDB området, hvilket jeg syntes er en skam, er jeg på udkig efter noget gratis gammelt hardware, eller en komplet Pc til ungerne. Og jeg ved at folk i dag smidder hardware ud, der er mindst 10 gange hurtigere og sjovere end det nuværende legetøj. Og da folk her på sitet skifter hardware oftere, end jeg skifter underbukser, så tror jeg at det er det rette sted at lede! :) ..
Derfor modtages koplette PC systemer som er på vej i storskrald med kyshånd, så ungerne kan få lidt mere glæde ud af computerverdenen! Gerne en +600 Mhz, så vi kan trække GTA og Red Alert og den slags. Gamle spil søges også, og måske en kopi af Windows 98 til computeren.. :00
Håber der findes et par gavmilde sjæle derude, og bare skriv hvad i har af grej! SFO'en betaler selvfølgelig porto og den slags udgifter.. Ellers må jeg punge ud af egen lomme, de unger skal bare have noget bedre grej!.. :r
Skriv hvad i har, og jeg håber at høre fra jer!..
Mvh.
JP