Superbruger
Tilføjet:
17-01-2007 16:11:34
Svar/Indlæg:
39/20
Hey, min lillebror er rimelig wow nørd så derfor har han købt den nye udvidelse.. Der er dog det emget store problem at computeren ik kan finde cd-rommen
Altså der er jo 4 cd´er med og den første kan den ikke finde, ligeså med nr. 4.. nr. 2 og 3 kan dne dog godt finde men da man skal begynde installationen fra cd 1 er det ikk til så meget hjælp.. Når jeg prøver med cd 1 så sker der ikk noget og hvis jeg går ind i denne computer ændrer ikonet sig fra den normal dvd-drev og så til et cd-rom ikon.. og hvis jeg højre killer på dne fryser den og jeg er nød til at tage cd´en ud.. jeg fatter virkelig ikk hvad der er galt
Prøvede med et dvd-spil og det kan den sagtens kører, prøvede så med et ældre CM spil og det kan den også sagtens kører.. spøjst nok så har min ynfre lillebror lige fået et hugo spil også som cd-rom som den heller ikk kan finde..
Så som i nok kan forstå er det et meget irriterende problem og min lillebror er ret træt af at det lort ikk virker.. jeg har selv prøvet cd 1 af i min com og der virker den helt fint, så det er ikk cd´en der er noget galt med...
Så nogen der har nogle forslag eller er det simpelthen nødvendig at prøve med en formatering? Jeg kan virkelig ikk selv forstå hvordan den kan bruge cd 2 og 3 men ikk kan finde cd 1 og 4..
Håber der er nogen der ka hjælpe