Har købt en Arctic Cooling Arctic Freezer Pro 64, og monteret en ekstra blæser Mist 92mm (udsugning) på den anden side, så luften både bliver blæst ind og suget ud, og det virker sq godt. Skal så lige siges det er et åbent kabinet.
Har ikke primet den endnu, men regner med at holde den under 45 grader ved load, og ca. 40 grader hvis jeg piller IHS'en af. Jeg giver den lige præcis 1,5V ved 2,9GHz - bios'en viser der gives 1,49V, så det passer sikkert. Den er indtil videre gamingstabil (har lige afsluttet Dark Messiah of Might and Magic for tredie gang), og SuperPi 32M stoppede jeg selv da den var igang med 25ende itering fordi jeg lige skulle tjekke noget på nettet. Giver sku ikke så meget for alt det testen og testen. Hvis der kan games stabilt, så er pc'en sq også stabil, for det er som regel alligevel gaming der er mest krævende på en pc, og der har indtil videre ikke været det mindste hikken eller hakken ved 2,9GHz - ved 2,94GHz, blev det for meget - men det passer nogenlunde med at rammenes performance ikke har ændret sig det mindste selvom ramcontrolleren er en nyere udgave på den her 170'er; deres maksimum er nøjagtigt det samme som før.