Pc mellem 10.- 12.000 kr.

Diverse d.  18. januar. 2007, skrevet af nillermannn
Vist: 280 gange.

nillermannn

Overclocker
Tilføjet:
18-01-2007 22:55:33
Svar/Indlæg:
2/2
Hejsa.. Jeg søger efter en god computer til omkring 10.000 til 12.000 kroner.. Havde tænkt på denne her:
http://www.topdata.dk/product....
Men synes rammene er for langsom, evt lydkort og bedre cpu køling..

Eller at jeg bygger selv.. Havde tænkt på
Conroe core 2 duo E 6600,
WD Raptor WD1500ADFD 150 GB evt x 2,
ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series (men gerne et andet hvis i kan finde et med nye nForce 680i/650i)
Cellshock 2 x 1 GB,
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer,
ZALMAN CNPS 9500-Led..

Mangler kun graffikkort, dvd-brænder, evt. bundkort, en god strømforsyning med 8 pin, da de nye bundkort har 8 pin og ikke 4 pin mere, og et lækkert kabinet med god airflow og som ser sejt ud(helst med vindue)..

Hvis i har nogle ændringer eller en ide til hvad jeg skal vælge, så skriv tak

Men hvis der er nogen der har et Apevia X-Infinity til salg et sted, brugt eller nyt SÅ KONTAKT MIG!! VIL HAVE DET!! Men kan ikke fidne det mere desværre...

Niller_

nillermannn

Overclocker
Tilføjet:
20-01-2007 15:56:31
Svar/Indlæg:
2/2
ovenstående link!
Jeg ved ikke helt om jeg tør at bygge, selv og hvis jeg gør, så synes jeg at den bliver dyrere end denne her.. Jeg tænkte på omjeg ikek bare kunne købe denne her og evt. senere bygge ud.. Det vil sige, hvis jeg køber nye hurtigere ram, bedre bundkort, nye kølere m.m.

Er der overhovedet nogen der har efaring fra denne side?? Nogen der har købt der?? Bliver det meget varmt?? Nogle problemer? Larm m.m... Har nemligt forelsket mig i raidmax smilidon kabinettet eller Sagitta.. En af delene.. Tror jeg gerne vil købe der.. Jeg spiller nemlig hovedsageligt kun bf2 og cs.. Men vil spille Quake wars når det kommer m.m.. Nåja og så køre vista

Peugeot106

Superbruger
Tilføjet:
20-01-2007 16:07:05
Svar/Indlæg:
227/22
Hey.

Jeg køber selv denne computer du har linket til inden for et par ugers tid. Jeg har snakket med mange og søgt en del på nettet, og der er mange anbefalinger af siden, selvom mange generelt tøver når de hører ordet "topdata".

Synes man får mange gode ting for 10 K, og jeg gider ikke selv at samle. Det prøvede jeg for et par år siden med et nyt grafikkort, og der skete en alvorlig fejl.. Det var nok min egen skyld, men jeg gider ikke have problemer med sådan noget igen.. :r hehe :e

OEA

Superbruger
Tilføjet:
20-01-2007 18:17:54
Svar/Indlæg:
1711/30
#0 Har købt hos topdata før og der har ingen problemer været.

Raptor kan IMO ikke svare sig , nup hellere en Seagate 7200.10 / eller en Western Digital RE/RE2 disk, hvis du vælger at bygge selv.

Mht til at købe denne og senere hen opgradere med gfx bundkort osv , kan du ligeså godt selv samle fra starten ?:(.

Og mht til de kabinetter , der er ok kabinetter har selv lige haft Sagitta i hænderne i forbindelse med jeg samlede et system for en , og du for hvad du betaler for ;).

og hvis du er bange for at kaste dig ud i at samle den selv , så lav en EDIT i din tråd , eller lav en ny tråd og spørg om der er nogle i "det" område du bor i kunne tænke sig at hjælpe dig med at samle dit nye system, så er jeg sikker på der er nogle der godt vil.

Best Regards