Dårlig service hos SHG.dk

Diverse d.  19. januar. 2007, skrevet af guderne
Vist: 266 gange.

guderne

Overclocker
Tilføjet:
19-01-2007 14:36:03
Svar/Indlæg:
16/12
Goddag

d.10. denne måned bestilte jeg en saml selv computer hos SHG. Der var godt nok ventetid på rammene, men de kom hjem d. 16. Men de har stadig ikke monteret computeren efter at alle delene har været på lager i 3-4 hele arbejdsdage. De siger endda selv ang. montering:

"Monteringen kan normalvist fortages samme dag, eller dagen efter bestillingen (FORUDSAT at varerne er på lager)"

Jeg har nu ringet derud et par gange og stået i kø i evigheder, men de kan intet sige om hvornår de får tid til at montere computeren. De burde da have en arbejsplan for hvad de skal lave fra dag til dag og hvornår de monterer diverse computere!

Det er bare en skam at det er svært at finde en butik med samme lave priser og det er nok de lever højt på, nemlig lave priser og dårlig service!!

Det skulle jeg lige ud med!

the-pooh

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 14:41:45
Svar/Indlæg:
872/106
jeg må sige at jeg aldrig har fået dårlig service hos shg. når jeg bestiller kommer det dagen efter.

selvfølgelig har jeg så heller ikke prøvet at købe en samle com. ;)

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 14:54:19
Svar/Indlæg:
3214/18
Har nu også kun gode erfaringer med dem. Køber stort set udelukkende grej hos dem.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 14:56:23
Svar/Indlæg:
6531/410
guderne

du tror ikke de måske har fået mange vare hjem og har en masse pcér der skal bygges på en gang.

siden hvornår kan det være dårlig service.

det tager Dell 10-15 dage bare om at sende en skærm.

der står jo normalt vis kan det være klar dagen efter

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 15:02:02
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg vil nu også sige at det er et tilfælde at det måske ikke har gået så hurtigt i din sag...

jeg har købt varer for lige knap 40000 hos dem, og kun en enkelt gang har der været problemer men deres service...
og generelt set syntes jeg det er en utrolig god butik, alene det faktum at du kan få sendt en pakke helt frem til kl 20, hvilket det vidst er de eneste man kan det ved, syntes jeg er inponerende...

så guderne har nok bare været uheldige ;)

Chrisp

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 16:12:26
Svar/Indlæg:
617/52
Har også tit handlet hos SHG uden nogle problemer...

dvs.

Har dog lige haft en restordre hos dem som først ville komme på lager 31/1, men så så jeg jeg igår (surfede lidt rundt på edbpriser) at varen var til at få hos multimedia-experten (som jo nu er et datterselskab til SHG) hvorefter jeg skrev en mail og spurgte om de slet ikke kommunikerede med sine andre afdelinger om den slags, hvortil jeg fik at vide at nok var de nu i samme selskab (shg) men ellers ikke havde noget at gøre med hinanden..
så skrev jeg så høfligt jeg lige orkede, at medmindre de kunne finde en hurtigere løsning end at jeg skulle vente til den 31/1, så kunne de bare annulere min ordre..
Så gik der ikke mange timer før jeg modtog en mail om at min ordre nu var pakket og klar til afsending.. dette var i går torsdag.. har modtaget mine sager idag med posten, så er nu en del gladere end jeg var for nogle dage siden.

De er måske lidt sløve engang i mellem, men med lidt god vilje kan man godt tale fornuft med dem....

syska

Superbruger
Tilføjet:
19-01-2007 17:08:31
Svar/Indlæg:
1085/26
Tror næsten ikke der er et firma som ikke levere dårlig service ... nogen gør det så kun( hheheh ) ... men som regel er jeg da glad for at handle ved dem. Dog har jeg da haft nogle uheldige oplevelser ved dem .....

// ouT

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 17:18:34
Svar/Indlæg:
6531/410

du ser helt forkert på det langt de fleste levere fin service.

man høre bare kun om de kunder der har en dårlig oplevense.

Nogle kunder er 100% selv ude om det , andre fatter bare ikke
at folk der arbejder kan lave fejl , da de er mennesker som alle andre.

folk har en eller anden opfattelse om at de er de eneste kunder en foretning har og forretningen da skal smide alt bare for at hjælpe dem.

Dette er de samme folk der handler de steder på nettet hvor de finder de aller laveste priser.
:00

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 17:19:57
Svar/Indlæg:
976/138
Jeg har nu godt nok heller aldrig haft problemer med dem, og har da smidt lidt over 37000 efter dem i tidens løb, så jeg tror bare du lige har været uheldig og er kommet ind i en kø. Godt nok har jeg aldrig prøvet at bede dem om at samle, men ved returvarer, rma, support og hvad jeg ellers har brugt dem til har der aldrig været problemer...

Men prøv at ringe igen, der kan jo ske fejl alle steder...

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 17:25:48
Svar/Indlæg:
3944/384
Som #5 siger er forretninger der fatter almen fornuft bare de skønneste og handle med... Hader når ting ikke kan lade sig gøre, pga af latterlige regler og dovne menneske. Fornuft er så dejlig en ting..

Shake

guderne

Overclocker
Tilføjet:
19-01-2007 18:38:29
Svar/Indlæg:
16/12
Lol Devil_DK, du må have en doktorgrad i smarteudtalelser

"folk har en eller anden opfattelse om at de er de eneste kunder en foretning har og forretningen da skal smide alt bare for at hjælpe dem.

Dette er de samme folk der handler de steder på nettet hvor de finder de aller laveste priser. "

Det var da en lidt underlig sammenfatning, men jeg er jo også kun student, om et par måneder, og studenter har jo svært ved at se logik.

Håber ikke at du tager dette for personligt.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 18:41:51
Svar/Indlæg:
6531/410

hvor er det typisk man kan ikke lide hvad der bliver sagt så går man efter manden og ikke bolden.

og ja du er en typisk student
i fatter hat af hvad der sker ude i den virkelige verden.

tag dog en tude kiks ;)

guderne

Overclocker
Tilføjet:
19-01-2007 18:44:45
Svar/Indlæg:
16/12
Mester #11 kan du ikke selv se det tåbelige i dit udsagn? Og egentligt går jeg jo ikke efter dig som person, men efter dit udsagn.

Du tog det søreme personligt, tag et glas mælk og en tudekiks.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2007 18:51:20
Svar/Indlæg:
6531/410
mit udsagn passer jo

du har handlet et dejlig billig sted
du forventer shoppen smider alt og laver din maskiner før alle andres.
derudover forstår du ikke at det lige har været nytår og en shop som shg lige har haft status derfor har de haft derres lager i bund og er først nu ved at få alle vare på lager igen.
derfor tager det længre tid da de har meget travelt.

nyg

Superbruger
Tilføjet:
19-01-2007 19:30:25
Svar/Indlæg:
271/63
Har aldrig haft problemer hos shg. Det er den forretning jeg bruger mest når jeg køber hardware :)

Hvergang jeg bestiller kommer det altid dagen efter og det er forsvarligt pakket ind og det hele..

Synes shg er tiptop. Men som sagt kan alle virksomheder altid havde nogle undtagelser, som desvære er sket ved dig.

Prøv og ring til dem igen og så sig at du har prøvet kontakte dem mange gange og du godt vil vide hvornår din computer bliver færdig. Hvis det ikke virker, så press dem med at du vil droppe din ordre.