Jeg ville høre om et par ting, er helt ny inde for det her med vandkølling, og har et større projekt i tankerne.
Mit mål er at få en HTPC der skal tændt praktisk talt altid, og den skal også være istand til at game på - ikke super gaming, men skal kunne køre de nye spil. Den skal kobles til både en alm computer skærm, men primært skal den være koblet til en Sony 46" fladskærm (KDL-46X2000) med en opløsning på 1920 x 1080, med 2 x HDMI indgang og 1 x VGA. Det er så meningen at jeg skal bygge et kabinet i aluminium og plexiglas (plexiglas internt - det er nemt at arbejde med har jeg hørt), som stil mæssigt vil passe med TV'et.
For at udnytte TV'ets opløsning fuldt ud havde jeg tænkt mig at købe et grafikkort med HDMI udgang, som f.eks. MSI NX7600GT Diamond Plus (http://www.edbpriser.dk//Produ... ).
Og nu kommer vi så til spørgsmålene. 1: Er det et godt grafikkort - aner intet om grafikkort. 2: Findes der en vandkølingsblok til denne? 3: Er der nogle der ved hvor man kan købe og evt. få bearbejdet børstet aluminium?